عصر خوزستان: آبادان – ایرنا – مدیر شبکه بهداشت و درمان شادگان با بیان اینکه از ۲ هزار و ۵۰۰ نفر معلم شادگانی فقط یکهزار و ۴۸۶ نفر برای تزریق واکسن کرونا اقدام کرده‌اند گفت: انتظار می‌رفت تا کنون صددرصد فرهنگیان برای تزریق واکسن اقدام کرده باشند. نوراله طاهری روز دوشنبه ، بیان کرد: ۸۵۴ معلم شهرستان […]

عصر خوزستان:

یکهزار و ۴۸۶ نفر از معلمان شادگانی واکسن کرونا تزریق کردند

آبادان – ایرنا – مدیر شبکه بهداشت و درمان شادگان با بیان اینکه از ۲ هزار و ۵۰۰ نفر معلم شادگانی فقط یکهزار و ۴۸۶ نفر برای تزریق واکسن کرونا اقدام کرده‌اند گفت: انتظار می‌رفت تا کنون صددرصد فرهنگیان برای تزریق واکسن اقدام کرده باشند.

نوراله طاهری روز دوشنبه ، بیان کرد: ۸۵۴ معلم شهرستان شادگان دُز اول، ۶۲۶ معلم دُز دوم و تنها ۶ نفر دُز سوم واکسن کووید۱۹ را تزریق کردند که نسبت به دیگر شهرستان‌ها آمار بسیار پایینی است.

وی گفت: از معلمان شاغل در شهرستان شادگان انتظار می‌رود به عنوان قشر فرهنگی و الگو، برای واکسینه شدن پیش قدم شوند.

طاهری با بیان اینکه با ورود اُمیکرون به کشور تنها راه ایمن شدن برابر کووید۱۹ تزریق واکسن است افزود: در حالی که جامعه هدف در بیشتر نقاط کشور دُز سوم واکسن را دریافت کرده‌اند جامعه فرهنگی شادگان از این اقدام سر باز می‌زنند.

وی ادامه داد: واکسن کرونا به اندازه کافی در شهرستان شادگان موجود است و سیستم اجرایی هم فعالیت مناسبی دارد اما جامعه فرهنگی شادگان استقبال مناسبی از واکسیناسیون ندارد و حتی برخی از آنان در فضای مجازی در این خصوص تبلیغ منفی می‌کنند.

طاهری گفت: مراکز واکسیناسیون آموزش و پرورش شادگان برای تزریق دٌزهای اول، دوم و سوم واکسن فرهنگیان آماده است ولی این قشر که باید به عنوان الگوی جامعه باشند برابر تزریق واکسن همچنان مقاومت می‌کنند.

شهرستان شادگان با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت در جنوب غرب خوزستان زیرپوشش خدمات بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی آبادان قرار دارد.

منبع: ایرنا