عصر خوزستان: آبادان- ایرنا- سرپرست فرمانداری ویژه خرمشهر ۹ دی را یک حماسه و یک جوشش فکری مردمی عنوان کرد و گفت: ۹ دی نماد ولایتمداری مردم و حرکت در مسیر آرمان‌های اسلام و انقلاب است. به گزارش ایرنا نادر عمیدزاده روز سه‌شنبه در نشست بزرگداشت حماسه ۹ دی و دومین سالگرد سردار شهید حاج […]

عصر خوزستان:

۹ دی نماد ولایتمداری و حرکت در مسیر آرمان‌های انقلاب است

آبادان- ایرنا- سرپرست فرمانداری ویژه خرمشهر ۹ دی را یک حماسه و یک جوشش فکری مردمی عنوان کرد و گفت: ۹ دی نماد ولایتمداری مردم و حرکت در مسیر آرمان‌های اسلام و انقلاب است.

به گزارش ایرنا نادر عمیدزاده روز سه‌شنبه در نشست بزرگداشت حماسه ۹ دی و دومین سالگرد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت:۹ دی روز بصیرت و نماد اقتدار نظام اسلامی و نقطه عطفی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران است که همواره باید گرامی داشته شود.

وی با اشاره به اینکه فتنه ۸۸ حاصل طراحی پیچیده دشمنان از ماه‌ها قبل بود افزود: حضور با بصیرت مردم و درایت مقام معظم رهبری درس عبرتی شد برای کسانی که هنوز در خواب غفلت بودند. 

عمیدزاده در بخش دیگری به فرارسیدن دومین سالگرد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: سردار سلیمانی شخصیتی فراملی بود که به نماد وحدت تبدیل شد و محبوب آزادی خواهان جهان شده است.
وی افزود: سردار شهید قاسم سلیمانی به واسطه اقدامات خود در کشورهای منطقه از جمله در سوریه، عراق و جبهه مقاومت لبنان به عنوان پرچم‌دار آزادی خواهان جهان اسلام شناخته می‌شود.
سرپرست فرمانداری ویژه خرمشهر با اشاره به خدمات شهید سلیمانی در سیل ۹۸ در استان خوزستان افزود: حضور ایشان در مناطق سیلزده خوزستان باعث تقویت روحیه امید در مردم و مسئولان شد.

عمید زاده در ادامه با تاکید به همکاری و مشارکت شرکت‌های بزرگ مستقر در خرمشهر در انجام مسوولیت اجتماعی خود افزود:شرکت‌های بزرگ همچون نفت و گاز اروندان، فولاد، بندر و دریانوردی باید به مسئولیت اجتماعی خود در این منطقه عمل کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر نیز در این نشست گفت: خدمت رسانی به مردم در مناطق کم برخوردار از اهداف بسیج خرمشهر است.

محمد لویمی به اعزام ۳۰ پزشک به خرمشهر اشاره کرد و بیان داشت: این گروه پزشکی برای ویزیت رایگان در مناطق کم برخوردار و روستایی خرمشهر مستقر می‌شوند.

منبع: ایرنا