عصر خوزستان: اهواز- ایرنا- استاندار خوزستان گفت: دشمن به خیال باطل خود فکر می کرد با شهادت حاج قاسم سلیمانی می تواند از ملت ایران انتقام بگیرد. به گزارش ایرنا صادق خلیلیان شامگاه سه شنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی خوزستان در محل دفتر نماینده ولی فقیه در این استان اظهار داشت: شهادت حاج قاسم […]

عصر خوزستان:

دشمن با شهادت سردار سلیمانی قصد انتقام از ملت ایران را داشت

اهواز- ایرنا- استاندار خوزستان گفت: دشمن به خیال باطل خود فکر می کرد با شهادت حاج قاسم سلیمانی می تواند از ملت ایران انتقام بگیرد.

به گزارش ایرنا صادق خلیلیان شامگاه سه شنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی خوزستان در محل دفتر نماینده ولی فقیه در این استان اظهار داشت: شهادت حاج قاسم به هیچ عنوان مانع از ادامه مسیر برای تحقق آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی نشد.

وی بیان داشت: شهادت این شخصیت برجسته جبهه مقاومت و محبوب در بین همه آزادی خواهان جهان، باعث شد تا ملت ایران بیش از پیش متحد و همدل شود.

استاندار خوزستان در بخش دیگری از این نشست با تاکید بر ایجاد زمینه لازم برای حضور مردم در آیین های دهه بصیرت بیان داشت: حماسه ۹ دی و شهادت حاج قاسم سلیمانی رویدادهایی هستند که با یکدیگر پیوند خورده و برگزاری باشکوه این آیین ها از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار است.

خلیلیان در خاتمه ابراز امیدواری کرد فرهنگ عمومی جامعه در راستای انقلاب اسلامی و تداوم اصول و آرمانهای انقلاب در مسیری حرکت کند که اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی بیش از پیش عملی شود.

در شصت و چهارمین نشست شورای فرهنگ عمومی خوزستان، پوسترهای دوازدهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی به زبان عربی (یادمان دعبل خزاعی) و کنگره ملی شعر سردار دلها رونمایی شد.

منبع: ایرنا