عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – جمعی از مسوولان استان خوزستان به مناسبت ۹ دی روز بصیرت، با خانواده شهید یعقوب بروایه ، از شهدای فتنه سال ۸۸، در اهواز دیدار کردند. به گزارش ایرنا حجت‌الاسلام و المسلمین قربانی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان و جمعی دیگر داز مسوولان با حضور در منزل شهید بروایه، […]

عصر خوزستان:

جمعی از مسوولان خوزستان با خانواده شهید بروایه از شهدای فتنه ۸۸ دیدار کردند

اهواز – ایرنا – جمعی از مسوولان استان خوزستان به مناسبت ۹ دی روز بصیرت، با خانواده شهید یعقوب بروایه ، از شهدای فتنه سال ۸۸، در اهواز دیدار کردند.

به گزارش ایرنا حجت‌الاسلام و المسلمین قربانی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان و جمعی دیگر داز مسوولان با حضور در منزل شهید بروایه، یاد و خاطره آن شهید را گرامی داشتند.

دانشجوی شهید بروایه تنها شهید خوزستانی است که در فتنه پس از انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۸۸در تهران به شهادت رسید.

شهید بروایه در تیر سال ۱۳۶۱ به عنوان چهارمین فرزند خانواده، دیده به جهان گشود. وی از روستای بروایه واقع در ۲۵ کیلومتری جاده اهواز – شوش بود.

وی دانشجوی کارشناسی ارشد رشته نمایش در دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرکز بود که در آشوب‌ها و فتنه پس از انتخابات ریاست جمهوری، روز شنبه ۲۳ خرداد سال ۱۳۸۸ در تهران مورد اصابت گلوله منافقین قرار گرفت.

این جوان اهوازی، پس از چند روز بستری شدن در بیمارستان لقمان تهران، در روز هفتم تیر سال ۱۳۸۸ شربت شهادت را نوشید و پیکر پاکش در زادگاهش روستای بروایه آرام گرفت.

به گفته پدر شهید یعقوب بروایه او همیشه در خط انقلاب اسلامی و پیرو رهبر معظم انقلاب بود.

منبع: ایرنا