عصر خوزستان: عکس آرشیویاهواز – ایرنا – فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا در جنوب غرب گفت: حضور پرشور مردم در صحنه، در نهم دی سال ۸۸ روز میثاق امت با ولایت، خاری در چشم دشمنان و تیر خلاص بر پیکر فتنه‌گران بود. به گزارش ایرنا، سرتیپ پاسدار احمد خادم سیدالشهدا روز پنجشنبه در حاشیه آیین گرامیداشت حماسه […]

عصر خوزستان:

حضور باشکوه مردم در حماسه ۹ دی تیر خلاص بر پیکر فتنه‌گران بود

عکس آرشیوی
اهواز – ایرنا – فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا در جنوب غرب گفت: حضور پرشور مردم در صحنه، در نهم دی سال ۸۸ روز میثاق امت با ولایت، خاری در چشم دشمنان و تیر خلاص بر پیکر فتنه‌گران بود.

به گزارش ایرنا، سرتیپ پاسدار احمد خادم سیدالشهدا روز پنجشنبه در حاشیه آیین گرامیداشت حماسه ۹ دی در مصلای مهدیه امام خمینی(ره) اهواز در جمع خبرنگاران بیان کرد: مردم ولایتمدار خوزستان به تبعیت از رهبر معظم انقلاب نایب حضرت مهدی (عج)، در طول تاریخ آگاهانه و با بصیرت مقابل دشمن مقاومت و ایستادگی کردند و ئر فتنه دی سال ۸۸ نیز ۲ روز زودتر از سایر نقاط کشور در هفتم دی به صحنه دفاع از  ولایت فقیه آمدند.

وی افزود: بی شک یکی از دلایل اصلی بصیرت و زمان‌شناسی مردم شریف خوزستان، غیرت دینی و عمق شناخت آنها از اسلام ناب محمدی(ص) بود که برای مقابله با توطئه دشمن و دفاع از ولایت سر از پا نشناختند.

فرمانده قرارگاه منطقه ای کربلا در جنوب غرب، ادامه داد: مردم خوزستان همواره نسبت به ابعاد مختلف فتنه آگاه بوده و هستند و به خوبی می‌دانند که فتنه‌ها همچنان ادامه دارد اما برای حضور در صحنه و دفاع از نظام و انقلاب و به ویژه ولایت فقیه همیشه آماده‌اند.

وی گفت:امروز نیز حضور پرشور مردم خوزستان در کنار نیروهای مسلح در آیین بزرگداشت روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، باعث ایجاد یاس و ناامیدی در میان فتنه‌گران و تقویت ارتباط آنها با ولی فقیه و تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب اسلامی شد.

سردار خادم سیدالشهدا بیان کرد: در این روز یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی، مدافعان حرم و امنیت و به ویژه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را گرامی می‌داریم و امید داریم روز به روز با تقویت پایه‌های این انقلاب، راه نفوذ را برای همیشه بر روی دشمن ببندیم.

به گزارش ایرنا آیین دوازدهمین سالروز حماسه ماندگار ۹ دی در ۶۲ شهر خوزستان با حضور مردم انقلابی و بابصیرت برگزار شد. در تقویم رسمی جمهوری اسلامی ایران ۹ دی به عنوان روز بصیرت و میثاق امت با ولایت نامگذاری شده است.

منبع: ایرنا