عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی نماد جاودان محور مقاوت است گفت: مکتب شهید سلیمانی ،آمریکا و صهیونیست‌ها را ترسانده است. به گزارش ایرنا آیت الله محسن حیدری جمعه شب در آیین گرامیداشت دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و گرامیداشت ۹ […]

عصر خوزستان:

حاج قاسم سلیمانی نماد جاودان محور مقاومت است

اهواز – ایرنا – نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی نماد جاودان محور مقاوت است گفت: مکتب شهید سلیمانی ،آمریکا و صهیونیست‌ها را ترسانده است.

به گزارش ایرنا آیت الله محسن حیدری جمعه شب در آیین گرامیداشت دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و گرامیداشت ۹ دی در مصلای جمعه عین ۲ اهواز اظهار داشت:آن روزی که دست قدرت الهی در حضور ملت مؤمن و موحد تجلی یابد، یوم الله است لذا نهم دی سال ۸۸ از ایام الله به شمار می رود.

وی افزود: توهین فتنه‌گران و آشوبگران سال ۸۸ به ساحت مقدس اباعبدالله الحسین(ع) و عاشورا باعث شد اراده الهی برای دفاع از امام حسین(ع) و انقلاب اسلامی در حضور مردم انقلابی ظهور یابد و کار فتنه و فتنه گران را در ۹ دی ماه یکسره کند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه با اشاره به نقش سردار سلیمانی در منطقه گفت: آمریکا به خاطر خطری که از وجود سردار سلیمانی احساس می‌کرد، میلیاردها دلار برای ترور او هزینه کرد اما نمی دانستند “شهید حاج قاسم سلیمانی” به مکتب و مدرسه‌ای برای محور مقاومت و آینده آن تبدیل می شود.

وی افزود: آنها فکر می‌کردند با ترور حاج قاسم، تفکر مقاومت را از بین می برند اما با تشییع بزرگ پیکر مطهر شهید سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس، شخصیت “حاج قاسم سلیمانی” که به مراتب ضد استکباری تر و ضد صهیونیستی تر از شخصیت نظامی وی بود به دنیا معرفی شد.

در تقویم رسمی جمهوری اسلامی ایران ۹ دی به عنوان روز بصیرت و میثاق امت با ولایت نامگذاری شده است.

منبع: ایرنا