عصر خوزستان: آبادان – ایرنا – رییس عتبات عالیات آبادان گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تربیت یافته مکتب اهل بیت(ع) و الگوی استقامت و ایستادگی در راه حق و دین داری ملت ایران و جهان است. به گزارش ایرنا مکی یازع روز دوشنبه در آیین بزرگداشت سردار سلیمانی در دانشگاه علوم و فنون دریایی […]

عصر خوزستان:

سردار سلیمانی الگوی مقاومت و استقامت جهانیان است

آبادان – ایرنا – رییس عتبات عالیات آبادان گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تربیت یافته مکتب اهل بیت(ع) و الگوی استقامت و ایستادگی در راه حق و دین داری ملت ایران و جهان است.

به گزارش ایرنا مکی یازع روز دوشنبه در آیین بزرگداشت سردار سلیمانی در دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر بیان کرد: سردار شهید سلیمانی نقش موثری در دفاع از حاکمیت کشورها و تمامیت ارضی‌ آنها، و تامین‌ امنیت منطقه، در مقابل گروه‌های تروریستی ایفا کرد.

وی افزود: نقش تاریخی سردار سلیمانی در شکست بزرگترین و خشن‌ترین گروه تروریستی معاصر یعنی داعش، به اذعان همه حتی دشمنان ایران غیرقابل انکار است.

یازع، با بیان اینکه یاد و خاطره سردار دل‌ها نباید از یادها برود گفت: سردار سلیمانی الگوی مقاومت و استقامت است و تا آنجا که توان و نفس داریم باید راه شهدا و این شهید والامقام را با خدمت رسانی به مردم ادامه دهیم.

وی با اشاره به بازسازی حرم حضرت زینب(س) در سوریه در زمان حیات سردار سلیمانی گفت: برای بازسازی حرم حضرت زینب از ما گزارش خواستند و من یک گزارش سه صفحه ای نوشتیم و تقدیم سردار کردم.

یازع بیان کرد: به یاری خدا حرم حضرت زینب به همت سردار سلیمانی بازسازی شد و هم اینک حرکت کاروان های زیارتی به سوریه آغاز شده است.

وی با اشاره به حضور سردار سلیمانی در بین مردم سیل زده شادگان در سال ۹۸ گفت: حضور سردار سلیمانی در بین سیل زدگان شادگان نشان از اهمیت دادن ایشان به خدمت رسانی به مردم دارد و به دستور ایشان همه اعضای موکب‌ها در بین سیل زدگان حضور یافتند و تمام نیاز مردم را تهیه کردند.

به گزارش ایرنا سرهنگ عبدالمجید عقیلی رییس هیات رزمندگان اسلام خرمشهر نیز گفت: مکتب شهید سلیمانی مجموعه اعتقاداتی است که رهپویان و تربیت یافتگان امام خمینی(ره) در آن راه قدم می‌گذارند.

حجت الاسلام محمود حزبه زاده مسوول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر نیز گفت: امروز نام شهید سلیمانی مثل نام دلیرمردان در تاریخ ماندگار است.

منبع: ایرنا