عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – از اساتید حوزه های علمیه اهواز گفت: روش و راه و نماد مکتب سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نشدن در مقابل ظلم استکبار جهانی است. به گزارش ایرنا حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن حسن زاده روز دوشنبه در آیین گرامیداشت دومین سالروز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در تالار […]

عصر خوزستان:

مدرس حوزه‌های علمیه اهواز:نماد مکتب شهید سلیمانی تسلیم نشدن دربرابر ظلم است

اهواز – ایرنا – از اساتید حوزه های علمیه اهواز گفت: روش و راه و نماد مکتب سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نشدن در مقابل ظلم استکبار جهانی است.

به گزارش ایرنا حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن حسن زاده روز دوشنبه در آیین گرامیداشت دومین سالروز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در تالار طلاییه آموزش و پرورش در اهواز که با حضور جمعی از فرهنگیان و دانش‌آموزان و خانواده های شهدای مدافع حرم برگزار شد بیان کرد: شهدا همه گرانقدر هستند اما وقتی از یک شهید به عنوان یک مکتب یاد می‌شود تنها مربوط به یک دوره و یا یک شرایط خاص نیست، بلکه رفتارها و رشادت ها و از خود گذشتگی های یک فرد در یک دوره طولانی این مکتب را ساخته است،

وی با بیان اینکه سردار شهید سلیمانی پیش از آنکه بر دشمن غالب شود بر نفس خود غالب بود افزود: سردار سلیمانی حجتی است بر مردم و مسوولان تا برای حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی بهترین عملکرد را داشته باشند.

وی شهید سلیمانی را یک قهرمان دانست که تمام دنیا به این سردار بزرگ اعتقاد راسخ دارند گفت: نام سردار سلیمانی در تاریخ جاودان شده است و جنایت‌هایی که در دنیا رخ می‌دهد از دامان آمریکا و رژیم صهیونیستی پاک نخواهد شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن‌ زاده ادامه داد: رییس جمهور قبلی آمریکا  ترامپ به صراحت اعلام کرد که داعش را این کشور ساخته است لذا مسبب تمام جنایت‌های داعش آمریکا است.

وی با اشاره به اینکه شهادت سردار سلیمانی باعث همبستگی بیشتر در بین مردم برای مبارزه با استکبار جهانی شده است افزود: این سردار بزرگ در هیچ جناح سیاسی فعالیت نداشت و تنها هدف این شهید والا مقام تحقق ارزش های انقلاب اسلامی و خدمت به مردم بود.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان نیز در این آیین بیان کرد: راز ماندگاری شهید سلیمانی پایداری و استقامت و مردمی بودن است؛ شهید سلیمانی در تمامی حوادث و رویدادها در کشور حضوری فعال و اثرگذار داشت.

کوروش مودت افزود: با شهادت سردار سلیمانی یک همبستگی ملی رخ داد و تاریخی ترین آیین تشییع برای این شهید بزرگوار برگزار شد.

وی گفت: سردار سلیمانی به عنوان رهبر جبهه مقاومت جنگید و همه آزادی خواهان در دنیا از عملکرد و رشادت های این شهید بزرگ دفاع کردند.

به گزارش ایرنا؛ بامداد ۱۳ دی ۱۳۹۸ در حمله موشکی پهبادی آمریکا، سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده پیشین نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ابومهدی المهندس معاون سازمان بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) و همراهانشان در نزدیکی فرودگاه بغداد به شهادت رسیدند.

این حمله جنایت‌کارانه با دستور مستقیم دونالد ترامپ رییس جمهوری پیشین آمریکا صورت گرفت.

منبع: ایرنا