عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – معاون فرهنگی و هنری حوزه هنری خوزستان گفت: اکران مستند سینمایی “۷۲ ساعت” به مناسبت دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی که روایتی تازه و منتشر نشده از سه روز پایانی زندگی سردار دلهاست در حوزه هنری خوزستان آغاز شد. به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی حوزه هنری […]

عصر خوزستان:

اکران مستند "۷۲ ساعت" در حوزه هنری خوزستان

اهواز – ایرنا – معاون فرهنگی و هنری حوزه هنری خوزستان گفت: اکران مستند سینمایی “۷۲ ساعت” به مناسبت دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی که روایتی تازه و منتشر نشده از سه روز پایانی زندگی سردار دلهاست در حوزه هنری خوزستان آغاز شد.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی حوزه هنری خوزستان شهریار قلی گشتی روز سه‌شنبه بیان کرد: شهید قاسم سلیمانی به اسلام ناب برگرفته از پیامبر (ص) و اهل بیت (ع) باور داشت و آن را نه تنها به عنوان یک اعتقاد شخصی بلکه در زندگی اجتماعی و سیاسی خود نیز پیاده می‌کرد.
 وی تلاش برای اتحاد مسلمین را یکی از اهداف برجسته شهید سلیمانی بیان کرد و گفت: فعالان فرهنگی و هنری به واسطه کارهای هنری باید اهداف برجسته سردار سلیمانی را هر چه بیشتر مورد تاکید قرار دهند تا همگان بدانند که راه حاج قاسم همچنان ادامه دارد.
قلی گشتی، با بیان اینکه توجه به اهداف شهید سلیمانی می‌تواند در تداوم مکتب حاج قاسم به ویژه بعد فرهنگی موثر واقع شود ادامه داد: حوزه هنری خوزستان به عنوان نهاد اسلامی و انقلابی برای دومین سالگرد شهادت سردار دلها، حاج قاسم سلیمانی برنامه‌های ویژه‌ای را تدارک دیده که اکران مستند ۷۲ ساعت یکی از آنهاست.
وی بیان کرد: مستند ۷۲ ساعت به‌کارگردانی مصطفی شوقی و تهیه‌کنندگی مهدی مطهر از ساعت ۱۶ روزهای ۱۴ و ۱۵ دی‌، در سالن اجتماعات حوزه هنری خوزستان واقع در اهواز، امانیه خیابان دز شرقی بین لقمان و عارف اکران می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای هماهنگی با شماره تلفن ۰۹۰۱۶۱۸۸۷۸۷ تماس حاصل کنند.

منبع: ایرنا