عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: تمام تیم‌ها در خانه ما (اهواز) به دنبال نباختن و کسب حداقل امتیاز هستند. به گزارش ایرنا جواد نکونام دوشنبه شب پس از تساوی تیمش مقابل پیکان در نشست خبری اظهار داشت: بازی را خوب شروع کردیم و توانستیم موقعیت‌سازی کنیم. اگر روی […]

عصر خوزستان:

نکونام: تمام تیم ها در اهواز به دنبال کسب یک امتیاز هستند

اهواز – ایرنا – سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: تمام تیم‌ها در خانه ما (اهواز) به دنبال نباختن و کسب حداقل امتیاز هستند.

به گزارش ایرنا جواد نکونام دوشنبه شب پس از تساوی تیمش مقابل پیکان در نشست خبری اظهار داشت: بازی را خوب شروع کردیم و توانستیم موقعیت‌سازی کنیم. اگر روی ۲ ضربه ایستگاهی دقت می‌کردیم حتی می‌توانستیم به گل برسیم‌.

وی افزود: می‌دانستیم در شرایطی که پیکان با چهار دفاع بازی می‌کند عبور از لایه‌های دفاعی این تیم سخت است. پیکان تیم سپاهان را در اصفهان شکست داده بود و اگر اشتباه می کردیم امتیازی از بازی کسب نمی کردیم لذا اگر تمرکز نداشته باشیم، تنبیه خواهیم شد.

سرمربی فولاد گفت: اگر توپ دوم که به تیر دروازه خورد یا موقعیتی که در ۱۸ قدم به دست آوردیم، تبدیل به گل می‌شد، نتیجه فرق می‌کرد. متأسفانه از فرصت‌ها استفاده نکردیم و موقعی گل خوردیم که مثل تیر خلاص بود و سخت بود بازی را برگردانیم. 

وی افزود: در جایی که بازیکن ملی‌پوش داریم، اشتباه صورت گرفت. سعادت حردانی باید بیشتر حواسش را جمع کند و تمرکزش بیشتر روی فولاد باشد زیرا فولاد به او اعتبار و شخصیت داده و به تیم ملی رفته است.

نکونام گفت: تیم‌های دیگر با حردانی صحبت کرده اند و تمرکز او به‌ هم ریخته است. حردانی روی ۲ صحنه اشتباه وحشتناک داشت که به او تذکر دادم. تمرکز او روی خارج از فولاد است در حالی که مردم خوزستان از حردانی توقع دارند.

وی گفت: گلی که خوردیم ناامیدکننده بود و شرایط را برای ما سخت کرد. در ادامه حریف با همه یارانش دفاع می‌کرد. ما پیکان را خوب آنالیز کرده بودیم، ولی لحظه‌ای که باید جسورتر بازی می‌کردیم گل خوردیم.

نکونام افزود: ما تا ۱۸ قدم خوب کار می‌کنیم، ولی در محوطه جریمه قدم خوب نیستیم. متاسفانه بازیکنانی را از دست دادیم که در نتیجه بازی تاثیرگذار هستند. موسی کولیبالی سال گذشته برای ما گلزنی می‌ کرد که اکنون مصدوم است همچنین فرشاد احمدزاده را نداریم. خودمان ایراد کار را می‌دانیم و کاری از دست‌مان برنمی‌آید لذا باید تا نیم‌فصل صبر کنیم و در خط جلو بازیکن بگیریم. 

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: دنبال بازیکن هستیم، ولی هنوز کسی را نتوانستیم پیدا کنیم. در نیم‌فصل شرایط سخت است و تیم‌ها بازیکنی را بیرون نمی‌گذارند. با چند بازیکن صحبت کردیم، ولی واقعیت این است که تا الان نتوانستیم بازیکن جذب کنیم. 

وی با بیان اینکه به ۱۰ بازیکن تیمش نمی تواند استراحت دهد گفت: در بازی قبل یک گل عجیب خوردیم و بازی را واگذار کردیم در صورتی که می‌توانستیم مساوی کنیم و امروز هم روی یک موقعیت خیلی ساده گل خوردیم و فرصت را از دست دادیم با این حال تسلیم نمی‌شویم و ادامه می‌دهیم تا بتوانیم تیم را تقویت کنیم.

نکونام گفت: تمام برنامه‌ریزی من این است که بتوانیم نماینده شایسته‌ای در آسیا برای کشورمان باشیم همچنین برای نیم‌فصل دوم بتوانیم شرایط را بهتر کنیم. در کل ما مصدومان زیادی داریم و بازیکنانی هم که بازی می‌کنند شرایط سختی دارند.

دیدار تیم های فولاد و پیکان با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

منبع: ایرنا