عصر خوزستان: آبادان – ایرنا – امام جمعه خرمشهر از مسئولان دستگاه‌های اجرایی خواست به وعده‌های خود در خصوص توسعه زیر ساخت ها در مناطق محروم و کم برخوردار خرمشهر عمل کنند. به گزارش ایرنا حجت‌الاسلام محمدجواد عادل‌پور در آیین نماز جمعه این هفته خرمشهر در مسجد جامع این شهراظهار داشت: برخی از مسئولان دستگاههای […]

عصر خوزستان:

مسئولان به وعده‌های خود در مناطق کم برخوردار خرمشهر عمل کنند

آبادان – ایرنا – امام جمعه خرمشهر از مسئولان دستگاه‌های اجرایی خواست به وعده‌های خود در خصوص توسعه زیر ساخت ها در مناطق محروم و کم برخوردار خرمشهر عمل کنند.

به گزارش ایرنا حجت‌الاسلام محمدجواد عادل‌پور در آیین نماز جمعه این هفته خرمشهر در مسجد جامع این شهراظهار داشت: برخی از مسئولان دستگاههای اجرایی با هدف رفع مشکلات مردم در مناطق کم برخودار حضور یافتند و وعده‌هایی به مردم دادند اما تاکنون این کار عملی نشده است.

وی با اشاره به مشکل دفع آبهای سطحی در مناطق مختلف خرمشهر گفت: مشکل دفع آب‌های سطحی در هنگام بارندگی هنوز حل نشده و مردم مردم این شهر در بارندگی اخیر با مشکلاتی مواجه شدند.

امام جمعه خرمشهر افزود: با وجود مهلت تعیین شده از سوی ریاست قوه قضائیه و بازرسی کل کشور برای حل مشکل آب گرفتگی خرمشهر و اقدام صورت گرفته برای اجرای طرح دفع آبهای سطحی در این شهر همچنان این مشکل پا برجا است.

حجت‌الاسلام عادل‌پور بیان داشت: از دادستان خرمشهر انتظار می رود اجرای طرح دفع آب های سطحی خرمشهر را پیگیری‌ کند.

وی در بخش دیگری به تشریح عملکرد شورای اسلامی خرمشهر اشاره کرد و گفت: این شورا اگر بخواهد خدمتی در حق مردم این شهر انجام دهد باید طرح های عمران شهری و توسعه زیر ساخت ها را پیگیری و اجرایی کند.

حجت‌الاسلام عادل‌پور در ادامه با یادآوری آیین اربعین حسینی سال آینده گفت: واگذاری زمین به موکب‌های شلمچه هنوز تعیین تکلیف نشده و موکب‌داران خواستار حل این موضوع از سوی مسئولان منطقه آزاد اروند و سایر دستگاه‌های مرتبط هستند.

وی در بخش دیگری از تلاش جهادی گروهی از پزشکان در مناطق کم برخوردار خرمشهر تقدیر کرد و گفت: از این طرح استقبال خوبی شد اما افرادی که برای ادامه درمان باید به بیمارستانها  و پزشکان متخصص مراجعه کنند نیازمند کمک و حمایت دستگاه‌های ذیربط و خیران هستند.

امام جمعه خرمشهر در خاتمه ضمن هشدار نسبت به ورود سویه جدید کرونا  از مردم خرمشهر خواست با تزریق نوبت های دوم و سوم واکسیناسیون خود را کامل کنند.

منبع: ایرنا