عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – تیم فوتبال فولاد خوزستان در غیاب سه بازیکن خود به مصاف تیم سپاهان در هفته چهاردهم مسابقات لیگ برتر می‌رود. به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از باشگاه فولاد خوزستان، این تیم در بازی مقابل سپاهان، ایوب والی و مهران درخشان مهر را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد. همچنین […]

عصر خوزستان:

تیم فولاد خوزستان در برابر سپاهان سه بازیکن غایب دارد

اهواز – ایرنا – تیم فوتبال فولاد خوزستان در غیاب سه بازیکن خود به مصاف تیم سپاهان در هفته چهاردهم مسابقات لیگ برتر می‌رود.

به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از باشگاه فولاد خوزستان، این تیم در بازی مقابل سپاهان، ایوب والی و مهران درخشان مهر را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد.

همچنین لوسینو پریرا مهاجم کلیدی تیم فولاد به دلیل محرومیت در این هفته نمی‌تواند تیمش را همراهی کند.

این گزارش حاکیست: دیگر بازیکنان تیم فولاد به لحاظ جسمی شرایط خوبی داشته و آماده بازی هستند. تیم فولاد با گرفتن سه امتیاز این دیدار می‌تواند یک پله در جدول رده‌بندی بالاتر رود.

شاگردان نکونام که هفته گذشته مقابل تیم پیکان متوقف شدند در مقابل سپاهان به فکر کسب پنجمین برد خود در لیگ بیست و یکم هستند اگرچه کار دشواری در اصفهان دارند.

تیم فولاد خوزستان فصل گذشته عنوان قهرمانی رقابت‌های جام حذفی را از آن خود کرد و جواز صعود به لیگ قهرمانان آسیا را کسب کرد. 

سرخپوشان اهوازی تاکنون با چهار برد، ۶ تساوی و سه باخت و با کسب ۱۸ امتیاز مکان هفتم جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال را در اختیار دارند. تیم فولاد خوزستان تاکنون ۲ بار قهرمانی در لیگ برتر فوتبال را تجربه کرده است.

بازی تیم‌های سپاهان و فولاد خوزستان در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال امروز شنبه ۱۸ دی از ساعت ۱۷ در اصفهان آغاز می‌شود.

منبع: ایرنا