عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – معاون مشارکت های مردمی بهزیستی خوزستان از تمدید مهلت ثبت نام معلولان و مددجویان در سامانه نهضت ملی مسکن خبر داد و از مددجویان زیر پوشش خواست تا پایان دی ماه برای ثبت نام در این سامانه اقدام کنند. مهران کریمیان یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا […]

عصر خوزستان:

معلولان و مددجویان خوزستانی تا پایان دی ماه برای ثبت نام مسکن ملی فرصت دارند

اهواز – ایرنا – معاون مشارکت های مردمی بهزیستی خوزستان از تمدید مهلت ثبت نام معلولان و مددجویان در سامانه نهضت ملی مسکن خبر داد و از مددجویان زیر پوشش خواست تا پایان دی ماه برای ثبت نام در این سامانه اقدام کنند.

مهران کریمیان یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با پیگیری ریاست سازمان بهزیستی کشور مهلت ثبت نام معلولان و مددجویان در سامانه نهضت ملی مسکن تا ۳۰ دی ماه ۱۴۰۰ تمدید شد.

وی  با بیان اینکه این تمدید مهلت زمانی ویژه معلولان و مددجویان زیر پوشش بهزیستی است اظهار داشت: تا کنون ۱۲ هزار و ۶۸۳ نفر از افراد زیر پوشش بهزیستی خوزستان در این سامانه ثبت نام کرده اند. 

کریمیان ادامه داد: معلولان و مددجویان واجد شرایطی که اسامی و اطلاعات آنها از سوی بهزیستی خوزستان به بهزیستی کشور ارسال شده ولی در مهلت مقرر موفق به ثبت نام در سامانه مذکور نشده اند، می توانند با مراجعه به سامانه  Www.saman.mrud.ir و وارد کرد کد ملی و شماره موبایل ثبت نام کنند.

سامانه ثبت نام مسکن بهزیستی ۱۴۰۰ در نظر دارد با فراهم کردن هزینه ساخت مسکن از سوی دولت و پرداخت اقساطی این هزینه با شرایط ویژه، گروه های تحت پوشش سازمان بهزیستی را در مسیر خانه دار شدن و تامین مسکن یاری نماید.
یکی از اهداف سازمان بهزیستی در سال های اخیر تامین مسکن گروه های تحت پوشش این سازمان می باشد.

منبع: ایرنا