عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – آثار راه یافته به هفتمین جشنواره بین المللی نقاشی کودکان و نوجوانان بیمار همزمان با ۴۰ کشور جهان به صورت مجازی از طریق پورتال اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان به نمایش گذاشته شد. به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و […]

عصر خوزستان:

نمایشگاه مجازی نقاشی کودکان بیمار همزمان با ۴۰ کشور جهان در خوزستان برپا شد

اهواز – ایرنا – آثار راه یافته به هفتمین جشنواره بین المللی نقاشی کودکان و نوجوانان بیمار همزمان با ۴۰ کشور جهان به صورت مجازی از طریق پورتال اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان به نمایش گذاشته شد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان دبیر اجرایی این جشنواره گفت:آثار راه یافته به این جشنواره از رده‌های سنی چهار تا ۱۷ سال از کشورهای ایران، روسیه، ترکیه، اوکراین، مالزی و بحرین همچنین چهار اثر از استان خوزستان می باشند.

بابک جاودانه افزود:آثار ارائه شده در این نمایشگاه مجازی قابل انتخاب و فروش می باشند و درآمد حاصل از آن به نفع کودکان بیمار هزینه خواهد شد.

وی ادامه داد: این جشنواره در اهواز به صورت مجازی در پورتال اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و هم زمان در بیش از ۴۰  کشور دیگر برگزار می شود و اختتامیه جشنواره در استانبول – ترکیه خواهد بود.

جاودانه افزود: علاقه مندان برای بازدید از نمایشگاه می توانند به صورت ۲۴ ساعته و رایگان به پورتال اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان  به نشانی https://khz.farhang.gov.ir/ مراجعه کنند.

مشاهده آثار این نمایشگاه مجازی تا ۳۰ دی ماه در پورتال اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان امکانپذیر است.

منبع: ایرنا