عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: حوادث انفجار گاز شهری در اهواز از ابتدای امسال تاکنون باعث مرک یک نفر و مصدوم شدن ۳۲ نفر از شهروندان شده است. ابراهیم قنبری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد:  ۹ مورد حادثه انفجار […]

عصر خوزستان:

یک فوتی و ۳۲ مصدوم بر اثرحوادث انفجار گاز در اهواز

اهواز – ایرنا – رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: حوادث انفجار گاز شهری در اهواز از ابتدای امسال تاکنون باعث مرک یک نفر و مصدوم شدن ۳۲ نفر از شهروندان شده است.

ابراهیم قنبری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد:  ۹ مورد حادثه انفجار گاز شهری از ابتدای امسال تاکنون در مناطق کیان آباد، پردیس، کوی مجاهد، گلستان، قلعه چنان شهرستان کارون، کوی مهدیس، کانتکس کارون، فازیک پادادشهر ، کوی استادان و دروازه اهواز رخ داده است.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه انفجار گاز شهری به فهرست حوادث در اهواز اضافه شده است گفت: همچنین در این مدت یک مورد انفجار گاز سیلندر در منزل مسکونی در منطقه کوی علوی رخ داد که خوشبختانه این حادثه آسیب جانی نداشت.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز ادامه داد: امروز یکشنبه یک حادثه انفجار گاز شهری در منطقه دروازه اهواز رخ داد که ماموران آتش نشانی ۱۰ نفر را از زیرآوار خارج کردند و از این تعداد ۶ نفر مصدوم شده بودند.

قنبری ادامه اد: این حادثه در یک واحد مسکونی و تجاری رخ داد و ساختمان به طور کامل تخریب شد.

منبع: ایرنا