دست مدیر ارشد خوزستان باید باز گذاشته شود
دست مدیر ارشد خوزستان باید باز گذاشته شود

نماینده ولی فقیه در خوزستان معتقد است در موارد مختلف باید دست مدیر ارشد استان و وزیر باز گذاشته شود.

حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدنبی موسوی فرد امروز (۸ دی) در آیین معارفه و تودیع استاندار خوزستان، اظهار کرد: باید کاری کنیم که پایه های نظام با وجود توطئه های دشمن مستحکم شود؛ این چهل و سه سال بهترین دلیل است برای اینکه علم به دست امام زمان (عج) برسد. هر مدیری که مسئولیت می پذیرد باید نظارت کند و عملکرد ما زیر نظر خداند متعال است. سرنوشت همه ما نتیجه عملکرد ما است.

به گزارش عصر خوزستان به نقل از ایسنا، وی افزود: در دهه ۷۰ مقام معظم رهبری فرمودند کارگزاران به گونه ای نباشند که سفره هایشان شاهانه باشد و جشن های عروسی فرزندان آن ها شاهانه و خانه های‌شتن کاخ نما باشد. اگر بنا باشد خانه ها، سفره ها، ماشین ها و کاخ ها مانند قبل باشد یعنی زمان قبل و بعد فقط یک عمامه کم داشتیم. باید تمام کارگزاران این روش را در پیش بگیرند. این سیره باید بین همه تسری پیدا کند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: وقتی در خوزستان زیرساخت فراوان فراهم شود و از آن طرف بخشی از مردم به سختی زندگی می کنند، فرد به سیره مسئول نگاه می کند. بنابراین فرمایشات رهبری باید تبدیل به سیره شود.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد یادآور شد: مقام معظم رهبری فرمودند “در عزل و نصب ها دخالت نکنید.” دست مدیر ارشد استان و وزیر را باز بگذارید. استان به قدری پرظرفیت است که اگر مجموعه ظرفیت ها در کنار هم قرار گیرند، هیچ کار نشدی در استان وجود نخواهد داشت.

وی ادامه داد: امیدواریم بتوانیم زمینه را فراهم کنیم تا در آینده ای نه چندان دور تحولات بنیادی داشته باشیم و اخبار خوب از استان برود. حدود ۶۰ نقطه در استان کانون بحران فاضلاب بود که حل شد و دو نقطه مانده است. این دو نقطه هم زیاد است و باید تلاش کرد. اما دولت در این سال‌ها زحمت کشیده و این کار نظام است.