تشریح آخرین وضعیت پروژه میدان دانشگاه از زبان شهردار اهواز
تشریح آخرین وضعیت پروژه میدان دانشگاه از زبان شهردار اهواز

رضا امینی در بازدید از پروژه تقاطع غیر هم سطح مجاور دانشگاه شهید چمران گفت: خدا را شاکریم که سرزمین ما شاهد نزولات آسمانی بود و کشور ما از بارش باران بهره مند گردید.

به گزارش عصر خوزستان به نقل از شهرداری اهواز، رضا امینی در بازدید از پروژه تقاطع غیر هم سطح مجاور دانشگاه شهید چمران گفت: خدا را شاکریم که سرزمین ما شاهد نزولات آسمانی بود و کشور ما از بارش باران بهره مند گردید.

شهردار اهواز ادامه داد: با تمام مواهبی که بارش باران داشت اما سبب تاخیر در تکمیل پروژه تقاطع غیر همسطح مجاور دانشگاه شهید چمران شد.

وی گفت : این پروژه قرار بود در چهار مقطع زمانی تحویل مردم اهواز شود که در مقطع اول مسیر رفت از گلستان به سمت امانیه در مهرماه و مسیر عکس آن در آبان ماه در اختیار مردم قرار گرفت.

امینی بیان کرد: مسیر امانیه به پل پنجم و از پل پنجم به سمت اتوبان گلستان به دلیل بارش های اخیر با دو سه هفته تاخیر تکمیل می‌گردد و به محض کاهش بارندگی ها همکاران ما در سازمان عمران اقدام به آسفالت نهایی یکی از این دو مسیر خواهند کرد.

شهردار اهواز اضافه کرد: همچنین سگمنت های باقی مانده نیز طی یکی دو هفته آینده توسط پیمانکار نصب خواهد شد و امیدواریم تا دهه فجر مجموعه ی این تقاطع های غیر همسطح را در اختیار مردم عزیز اهواز قرار بدهیم .

امینی در پایان گفت : از همه مردم عزیز به جهت این تاخیر نا خواسته به دلیل شرایط جوی عذرخواهی میکنم و امیدوارم اتمام سایر پروژه ها چه در شهرداری چه در سایر ارگان ها بر اساس زمان اعلام شده به سرانجام برسد و رضایت مردم را در پی داشته باشد .