بازدید وزیر بهداشت از مراکز بهداشتی و درمانی امیدیه و آغاجاری
بازدید وزیر بهداشت از مراکز بهداشتی و درمانی امیدیه و آغاجاری

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که در جریان سفر استانی دولت و به عنوان نماینده رییس جمهور در راس هیات به امیدیه و آقاجاری سفر کرده از مراکز درمانی و بهداشتی این شهرستان‌ها بازدید کرد.

به گزارش عصر خوزستان به نقل از باشگاه خبرنگاران،

بهرام عین اللهی روز پنجشنبه در جریان سفر به امیدیه از بیمارستان امام رضا (ع) این شهرستان و کلینیک تخصصی در حال ساخت امام رضا (ع) بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند اجرای پروژه و فعالیت مرکز در عرصه ارائه خدمات بهداشتی، درمانی قرار گرفت.

وزیر بهداشت همچنین با حضور در جمع مراجعه کنندگان به این بیمارستان در فضایی صمیمی با آن‌ها به گفتگو نشست و ضمن شنیدن مطالبات و خواسته‌های مردمی، قول مساعد داد که برای برطرف کردن آن‌ها تلاش و پیگیری گند.

آقای عین اللهی در ادامه این بازدید با حضور در شهرک یاسر شهرستان امیدیه، از مردم خواست که معضلات و کاستی‌های خود را بازگو کنند تا اقدامات لازم برای رفع آن‌ها و خدمت رسانی بهتر انجام شود.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ادامه به شهرستان آغاجاری سفر کرد و علاوه بر حضور در گلزار شهدا و ادای احترام به مقام شامخ آنها، از بیمارستان آیت الله اشرفی اصفهانی این شهرستان بازدید و با فرماندار و امام جمعه شهرستان نیز دیدار و گفتگو کرد.

وزیر بهداشت درمان و اموزش پزشکی امروز (پنجشنبه) در جریان سفر استانی رییس جمهور وارد خوزستان شد و مورد استقبال رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز و مدیران قرار گرفت.

سفر به شهرستان‌های امیدیه، آغاجاری، اهواز و بهبهان در برنامه کاری وزیر بهداشت به عنوان نماینده رییس جمهور در سفر به استان خوزستان قرار دارد.

بیمارستان‌های قلب فاطمه زهرا (س) و حضرت ولیعصر (عج) شهرستان بهبهان از جمله پروژه‌هایی است که در شهرستان بهبهان افتتاح می‌شوند.