جنگ برای صعود در کویر/ پورموسوی مچ همکار سابق خود را می‌خواباند؟
جنگ برای صعود در کویر/ پورموسوی مچ همکار سابق خود را می‌خواباند؟

نمایندگان خوزستان در هفته سی و یکم لیگ دسته اول باشگاه های کشور به مصاف حریفان می روند که در حساس ترین بازی این هفته، استقلال خوزستان برابر چادرملو قرار می گیرد.

به گزارش عصر خوزستان به نقل از ایسنا، این هفته از ر قابت ها امروز پنج شنبه برگزار می شود که خلیج فارس ماهشهر و استقلال ملاثانی به ترتیب از ساعت ۱۷ و ۱۷:۳۰ رو در روی تیم های مس شهر بابک و شهرداری آستا می رود و استقلال خوزستان از ساعت ۱۷:۳۰ در یک بازی خارج از خانه با چادرملو دیدار می کند.

چادرملو – استقلال خوزستان

استقلالی ها که در حال بازگشت به ورژن لیگ برتری خود هستند، سخت در تلاشند تا سه هفته پایانی را با برد پشت سر بگذارند تا بدون هیچ اما و اگری بلیت سفر خود به لیگ برتر قطعی کنند. استقلالی ها با این رویکر امروز باید بتوانند از سد تیم خوبِ چادرملو که سرمربی آن در گذشته نیز همکار پورموسوی در فولاد بوده بگذرند و با ۵۳ امتیاز با خیال راحت در همان رده دوم جدول تکیه بزنند. این بازی یکی از حساس ترین بازی های این هفته است که نتیجه آن تا حدود زیادی می تواند تیم دوم صعودکننده به لیگ برتر را مشخص کند.

استقلال ملاثانی – شهرداری آستارا

ملاثانی برخلاف روند خوبش و برنده بودن در بازی های بزرگ اخیر مانند خیبرخرم آباد و فجرسپاسی، با مشکلات مالی و درون تیمی زیادی دست و پنجه نرم می کند. مشکلاتی که تداوم آن ها از نظر روحی تاثیر فراوانی روی این تیم سخت کوش گذاشته است. استقلالی ها با همین شرایط، امروز در غدیر اهواز با شهرداری آستارا دیدار می کنند، تیمی که اگرچه با ۲۸ امتیاز و قرار داشتن در رده چهاردهم، از شهرداری همدان، چوکا و خلیج فارس سه تیم پایین جدول و در معرض سقوط فاصله گرفته است اما همچنان به برد برای ایجاد حاشیه امنیت نیاز دارد.

خلیج فارس ماهشهر – مس شهر بابک

ماهشهری ها هم مانند استقلال ملاثانی با مشکلات مالی زیادی مواجه هستند و جدایی سرمربی آن ها نیز به دلایل نامشخص بر مشکلات آن ها افزوده است. ماهشهری که با ۲۰ امتیاز در قعر جدول جا خوش کرده اند به نظر می رسد دیگر راهی برای بقا ندارند و در پایان لیگ راهی لیگ دو خواهند شد. اما خلیجی ها علی رغم قعرنشین بوده همیشه نمایش های قابل قبولی برابر همه رقبا داشته اند و امروز هم مطمئنا حریف دست و پا بسته برابر مس شهر بابک نخواهند بود.