پیام استاندار خوزستان به مناسبت فرارسیدن هفته هلال احمر
پیام استاندار خوزستان به مناسبت فرارسیدن هفته هلال احمر

استاندار خوزستان در پیامی فرا رسیدن هفته هلال احمر را تبریک گفت.

به گزارش عصر خوزستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان، متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَ مَنْ أَحْیَاهَا فَکَأَنَّمَا أَحْیَا النَّاسَ جَمِیعًا

و هر کس نفسی را حیات بخشد (از مرگ نجات دهد) مثل آن است که همه مردم را حیات بخشیده.

(آیه ۳۲ سوره مائده)

۱۸ اردیبهشت‌ماه هر سال نه‌تنها در تقویم ایران که در سراسر جهان یادآور تلاش زنان و مردانی است که خدمت به هم‌نوع و تلاش برای پیشگیری و تسکین دردها و مصائب نوع بشر را همچون فریضه‌ای انسانی و الهی چراغ راه زندگی خود قرار داده‌اند. آن‌ها که در لباس‌ سرخ‌رنگ خود بی‌هیچ ادعا و مطالبه‌ای برای زدودن غبار غم و اندوه و محرومیت از چهره جهان پر از حادثه و مصیبت امروز، بهترین و شیرین‌ترین روزهای زندگی خود را خالصانه وقف کرده‌اند.

جمعیت هلال احمر با بهره گیری از آموزه های مکتب ناب اسلام و تحت لوای سیاست های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با استفاده از ظرفیت های مادی و معنوی سازمانی و با شعار بشردوستی در نهادینه کردن فرهنگ های اصیل ایرانی اسلامی در گستره ی جهان همواره به نیکی درخشیده است و در سخت ترین شرایط و بحرانی ترین زمان در هنگام خشم و قهر طبیعت در کنار آسیب دیدگان بویژه هموطنان عزیز بوده است.

اینجانب ضمن ادای احترام به پیشگاه شهدای امدادگر به عنوان پیام آوران راستین عرصه خدمت، هیجدهم اردیبهشت ماه روز جهانی صلیب سرخ، آغاز هفته هلال احمر و یکصدمین سال تاسیس این نهاد مردمی را صمیمانه به پرسنل، نجاتگران، داوطلبان و اعضای جوانان جمعیت هلال احمر استان خوزستان تبریک عرض نموده و با درود به ارواح پاک شهدای ایران اسلامی، عزت روزافزون را برای این عزیزان از درگاه خداوند منان خواستارم.

علی اکبر حسینی محراب

استاندار خوزستان