درخشش فرنگی‌کاران خوزستانی در جام بین‌المللی تختی
درخشش فرنگی‌کاران خوزستانی در جام بین‌المللی تختی

رییس هیات کشتی خوزستان گفت: کشتی‌گیران جوان و آینده‌دار خوزستانی در رقابت‌های بین‌المللی جام تختی موفق به کسب ۱۳ مدال رنگارنگ شدند.

به گزارش عصر خوزستان به نقل از باشگاه خبرنگاران ، رمضان جمالپور گفت: فرنگی کاران خوزستان در رقابت‌های جام تختی همچون ادوار گذشته بسیار خوب ظاهر شده و کشتی‌های تاثیرگذاری گرفتند که در نهایت منجر به کسب پنج نشان طلا، سه نقره و پنج برنز شد.

او می‌گوید: در این رقابت‌ها احمدرضا محسن نژاد، سعید اسمعیلی، شاهین بداغی، محمد ناقوسی و رسول گرسیری به مدال طلا رسیدند همچنین پویا ناصرپور، سیددانیال سهرابی و علیرضا ارقش مدال نقره کسب کردند. عارف محمدی، محمدامین احمدپور، میثم شاکری، حامد عبدولی و پارسا نظری نشان برنز رقابت‌های بین‌المللی و معتبر جام تختی را به دست آوردند.

رییس هیات کشتی خوزستان گفت: خوزستان با بیش از ۲۰ کشتی گیر در جام تختی بالاترین سهمیه را در بین استان‌های کشور داشت و از این تعداد ۱۳ نفر موفق به کسب مدال شدند که نتیجه قابل قبولی است.  به گفته او کشتی گیران استان از ابتدای در سال جاری، تاکنون مدال‌های رنگارنگی در رقابت‌های داخلی و خارجی کسب کردند که نسبت به سال گذشته رشد خوبی داشتیم لذا این انتظار می‌رود که از کشتی خوزستان حمایت بیشتری شود.

جمالپور گفت: سال گذشته در حد توان خود به هیات‌های شهرستانی کمک کردیم و این روند در سال جاری نیز ادامه دارد. توجه به کشتی بانوان از دیگر اولویت‌های ما بوده و نگاه ویژه‌ای به این موضوع داریم.