بسیج ” اقشار” از ماموریت‌های مهم این نیرو است
بسیج ” اقشار” از ماموریت‌های مهم این نیرو است

فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان گفت: حوزه “اقشار” از ماموریت‌های مهم بسیج است که هرکدام از بسیج اقشار اعم از بسیج فرهنگیان، جامعه پزشکی، دانشجویی، ادارات، اقوام، عشایر و اقشاری که با بدنه جامعه ارتباط مستقیم دارند دارای ماموریت تعریف شده‌ای هستند.

به گزارش عصر خوزستان به نقل از ایرنا ، سردار حسن شاهوارپور روز چهارشنبه در همایش جهاد تبیین بسیج اقشار خوزستان در سالن آمفی‌تئاتر دانشکده اقتصاد دانشگاه شهید چمران اهواز بیان کرد: مأموریت بسیج شامل ۲ بخش شامل ” بسیج محلات، حوزه‌های مقاومت و پایگاه‌های مقاومت” و حوزه “اقشار” است.

وی گفت: اقشار مختلف جامعه با میدان‌داری، توطئه‌های دشمن را خنثی کرده و بدون شک هرچه تاب‌آوری و اعتقادات ما بیشتر باشد، دشمن ناامیدتر شده و تلاش آن بی‌فایده است.

وی سه قشر دانش‌آموز، زنان و دانشجو را هدف اصلی دشمن بیان کرد و ادامه داد: دشمن با هدف قرار دادن این سه قشر، دنبال ایجاد ناامیدی، تزلزل و جذب نیرو بود که در خوزستان موفق به این کار نشده است.

سردار شاهوارپور گفت: روشنگری و جهاد تبیین، باعث شده که تلاش دشمن در این زمینه بی‌اثر باشد.

فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان درباره مصوبات سفرهای استانی رئیس جمهوری نیز گفت: دولت توجه ویژه‌ای به خوزستان دارد و مسؤولان مربوطه نسبت به اجرای مصوبات و تحقق آنها تلاش ویژه‌ای داشته باشند.

وی همچنین تقویت صنایع پایین دستی خوزستان را که به گفته وی، مشکلات بسیاری دارند را خواستار شد تا زمینه توسعه و رشد بیشتر اقتصادی استان فراهم شود.