سپنتا اهواز ظرفیت بالایی در صنعت کشور دارد
سپنتا اهواز ظرفیت بالایی در صنعت کشور دارد

دبیرکل ستاد تسهیل و رفع موانع تولید جناب آقای محمد باقر آقاعلیخانی، مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خوزستان مهندس فلاح، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان مهندس علی مهدی پور ، مشاور صنعت، معدن و تجارت در امور فلز مهندس مقامی، به همراه هیاتی از مدیران و معاونین سازمان صنعت، معدن و تجارت از کارخانه سپنتا اهواز بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی شرکت نورد و لوله سپنتا اهواز، صبح روز سه شنبه ۱۳ تیر ماه مهندس محمدباقر آقاعلیخانی دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و هیات همراه از ظرفیت های بالقوه و بالفعل شرکت نورد و لوله سپنتا اهواز بازدید کردند.

بنا به این گزارش، آقاعلی خانی از پروژه های در دست اقدام ، مراحل راه اندازی خطوط ۱۲ تا ۱۸ اینچ، خطوط تولید و آزمایشگاه مرجع فلز و شیمی شرکت بازدید کردند.
در ادامه این بازدید آقاعلی خانی، فلاح، مهدی پور به اتفاق هیات همراه با مدیرعامل شرکت نورد و لوله سپنتا اهواز مهندس عتیق پور ضمن برگزاری جلسه ، به بررسی مشکلات و موانع تولید کارخانه پرداخته و در جریان اقدامات انجام شده در زمینه احیای کارخانه قرار گرفتند.

مهندس آقاعلیخانی ضمن اعلام رضایت از عملکرد کارخانه ، طرح ها، پروژه ها و چشم اندازهای شرکت از اقدامات زیربنایی و فنی کارخانه مطلع و قول مساعدت در خصوص حمایت از شرکت در روند احیا دادند.

همچنین در ادامه این نشست مهندس فلاح مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خوزستان با اعلام رضایت از شتاب بخشی به روند پروژه های شرکت ، حمایت و مظاهرت از طرح های شرکت نورد و لوله سپنتا اهواز را در دستور کار سازمان خود قرار دادند.

همچنین پس از بررسی طرح های آینده شرکت در زمینه افزایش تولید، تنوع محصولات و استفاده از انرژی جایگزین به بحث و تبادل نظر پرداختند.

بنا به این گزارش، پس از بررسی ظرفیت و توان این شرکت توسط دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، مهندس آقاعلی خانی قول های مساعدی در خصوص پیگیری درخواست های این شرکت دادند.

مدیرعامل شرکت نورد و لوله سپنتا اهواز پس از پایان این بازدید ابراز امیدواری کردند که با حمایت سازمان های بالا دستی اتفاقات خوبی در عرصه صنعت کشور توسط شرکت به وقوع خواهد پیوست.

مهندس عتیق پور در ادامه ضمن رضایت از نشست فوق الذکر گفت: این نشست به منظور آشنایی مسئولین با عملکرد شرکت، طرح های در دست اجرا و روند تولید در کارخانه بود که بحمدالله سپنتا اهواز توانست رضایت مسئولین مربوطه را اخذ نماید.

عتیق پور افزود: بی شک سپنتا اهواز ظرفیت بالایی در صنعت کشور داشته و با پیگیری های صورت گرفته، سرعت بخشی به طرح ها و تسهیل نمودن موانع پیش رو در آینده خبرهای خوشی از کارخانه سپنتا اهواز خواهیم شنید .