برگزاری همایش خودرویی در اهواز
برگزاری همایش خودرویی در اهواز

همایش خودرو‌های اسپرت شهری، کلاسیک و حرفه‌ای با حضور بیش از پنج هزار علاقه‌مند در اهواز برگزار شد.

به گزارش عصر خوزستان و به نقل از خبرگزاری صداوسیما استان خوزستان ، همایش خودرو‌های اسپرت شهری، کلاسیک و حرفه ای، پس از سال‌ها و برای اولین بار در فضای بسته توسط هیات موتورسواری و اتومبیلرانی خوزستان برگزار شد.

 

این همایش به همت اعضای هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان با حضور ۱۵۰ دستگاه خودرو در سیتی سنتر خلیج فارس اهواز برگزار و مورد استقبال بی نظیر علاقه‌مندان قرار گرفت.

 

همایش خودرو‌های اسپرت شهری، کلاسیک و حرفه‌ای به مناسبت عید سعید غدیر خم و با هدف ایجاد شور و نشاط اجتماعی برگزار و بیش از پنج هزار خوزستانی از تمام نقاط استان در این همایش حاضر شدند.

 

بیشترین تعداد شرکت‌کننده متعلق به خودرو‌های اسپرت شهری بود که بیشترین تعداد بازدیدکننده را هم به خود اختصاص داده بودند.

 

برگزاری چندین همایش خودرویی در طول سال و مسابقات مختلف اتومبیلرانی و موتورسواری در کنار دوره‌های آموزشی از مهمترین خواسته های، حاضرین در این همایش بود.

 

اسکندر عیسوند رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی خوزستان گفت: با توجه به شور و نشاط جوانان و پتانسیل موجود در استان، این همایش را برای اولین بار در فضایی سربسته برگزار کردیم و بنا داریم با خنک شدن هوا، همایش جامع‌تری برگزار کنیم.

 

وی با تشکر از تمامی دستگاه‌ها به ویژه اداره کل ورزش و جوانان استان و مجموعه سیتی سنتر خلیج فارس که در برگزار این همایش همکاری لازم را انجام دادند افزود: تمام تلاش خود را انجام دادیم تا همایش با رعایت نکات ایمنی برگزار شود.

 

عیسوند گفت: تعداد خودرو‌هایی که قصد شرکت در این همایش را داشتند به مراتب بیشتر بود، اما به دلیل ظرفیت مکانی، نتوانستیم از همگی آن‌ها بهره‌مند شویم.

 

وی افزود: به تمام علاقه‌مندان به رشته اتومبیلرانی توصیه می‌کنم که قانون‌مدار باشند و به جای انجام حرکات نمایشی در سطح شهر، با عضویت در هیات استان از پیست اتومبیلرانی اهواز برای تخلیه هیجان خود استفاده کنند.

 

گفتنی است مجمع انتخاب رییس هیات اتومبیلرانی خوزستان چندی پیش برگزار و اسکندر عیسوند هدایت این هیات را به دست گرفت.