اورژانس خوزستان آماده خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی
اورژانس خوزستان آماده خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی

رئیس مرکز اورژانس ۱۱۵ خوزستان: نیرو‌های امدادی برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی آماده می‌شوند.

به گزارش عصر خوزستان به نقل از صدا و سیما ، دکتر فرهنگ کره بندی گفت: باتوجه به همزمانی ایام راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی با گرمای شدید، نیرو‌های امدادی و عملیاتی بهداشت و درمان و فوریت‌های پزشکی به حالت آماده باش در می‌آیند.

وی افزود: از ۲۷ مرداد تا ۲۰ شهریورماه امسال، سامانه‌های بهداشت و درمان، کانکس‌های سرد و همه واحد‌های ستادی و عملیاتی اورژانس در مسیر راهپیمایی عظیم اربعین حسینی مستقر خواهند شد.

دکتر کره بندی ادامه داد: از روز چهارشنبه، ۱۱ مردادماه باتوجه به هشدار‌های هواشناسی ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس و ۲ دستگاه آمبولانس در مناطق گرم و شلوغ اهواز مستقر شدند تا در صورت بروز هرگونه حوادث ناشی از گرمازدگی برای شهروندان در کمترین زمان ممکن بیمار را در اتوبوس آمبولانس به صورت موقت درمان کرده و در صورت نیاز به مداخله‌های دارویی به بیمارستان‌های سطح شهر منتقل کنند.

رئیس مرکز اورژانس ۱۱۵ خوزستان می‌گوید: روزانه تعدادی از شهروندان به دلیل رعایت نکردن هشدار‌های هواشناسی و پزشکی دچار گرمازدگی و ضعف و بی‌حالی و تهوع می‌شوند، اما به کمک مردم به اورژانس ۱۱۵ معرفی شده و کار‌های درمانی برای آن‌ها انجام می‌شود.