رییس کل دادگستری خوزستان: در برخورد با فساد با احدی تعارف نداریم
رییس کل دادگستری خوزستان: در برخورد با فساد با احدی تعارف نداریم

رییس کل دادگستری خوزستان با تاکید بر اینکه برخورد جدی و اثر گذار با فساد در استان باید انجام شود، گفت: در جریان مبارزه با فساد و مفسدان براساس قانون عمل کرده و با هیچ کس تعارف نداریم.

به گزارش عصر خوزستان به نقل از ایرنا ، علی دهقانی بیان کرد:دستگاه‌های نظارتی باید گلوگاه‌های فساد را در استان شناسایی کنند ونسبت به بستن این گلوگاه‌ها اقدام کنند.

به گفته وی، تخلف در هر حوزه‌ای از جمله فساد اقتصادی خط قرمز دستگاه قضا است و به شدت به دنبال شناسایی افرادی هستیم که در بخش‌های مختلف مرتکب فساد می‌شوند.

وی با تاکید بر اینکه با افراد مرتکب به فساد اقتصادی در هر جایگاهی که باشند با آنها برخورد قاطع می‌شود گفت: برخورد قاطع و اثر گذار با مفسد اقتصادی و فساد در هر بخشی از برنامه های اصلی و با اولویت دستگاه قضای استان است.

رییس کل دادگستری خوزستان با بیان اینکه در برخورد با فساد با هیچ شخصی مماشات و تعارف نداریم افزود: باید زمینه فساد در استان را از بین ببریم.

دهقانی ادامه داد: در بخش‌های مختلف بررسی‌هایی در خصوص ارتکاب به فساد در استان انجام شده و پرونده‌هایی تشکیل و افرادی نیز بازداشت شدند.

در ۲ ماه اخیر چندین نفر به دلیل فساد اقتصادی در شوراهای اسلامی شهرهای مختلف و شهرداری‌های استان و برخی دستگاه‌های خوزستان دستگیر شدند.