غرفه شرکت آبفا خوزستان در محل نمایشگاه هفته دولت آغاز بکار کرد
غرفه شرکت آبفا خوزستان در محل نمایشگاه هفته دولت آغاز بکار کرد

مراسم افتتاحیه این نمایشگاه با حضور معاون استاندار و هیئت همراه برگزار شد.

به گزارش عصر خوزستان به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان به مناسبت هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام رجایی و باهنر، نمایشگاهی به منظور ارایه عملکرد و خدمات دستگاههای اجرایی به مردم شریف استان برگزار شد که شرکت آب و فاضلاب خوزستان در این نمایشگاه حضور فعال دارد.

در این نمایشگاه، عملکرد شرکت از طریق تلویزیون نصب شده، بروشور و بنرهای عملکردی توسط کارشناسان روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، مستقر در محل غرفه در سالن
خلیج فارس به بازدیدکنندگان ارایه می شود .

معاونین و مدیران شرکت نیز با حضور مستمر در غرفه این شرکت، پذیرای مدیران و مسوولان مختلف دستگاه های اجرایی و پاسخگویی به بازدیدکنندگان می باشند.

روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفا خوزستان ضمن ارائه بروشورهای ترویج مصرف بهینه آب برای کودکان و خانواده ها، کتاب داستان برای کودکان با موضوع صرفه جویی در مصرف آب و کارگاه نقاشی برای کودکان و اهدا هدایا به کودکان ،کتابچه های عملکرد این شرکت در بخش آب و فاضلاب شهری و روستایی در دولت مردمی سیزدهم اقدام می نمایند.

گفتنی است: مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری با حضور در غرفه شرکت آب و فاضلاب خوزستان از نزدیک با عملکرد این شرکت در خدمات رسانی به مشترکین آبفا استان و اقدامات مدیریت مصرف آبفا در بخش آموزش همگانی به مشترکین آشنا شد.

گفتنی است: این نمایشگاه از هفتم تا نهم شهریورماه همه روزه از ساعت ۱۸ تا ۲۲ برای بازدید عموم مردم شریف آزاد می باشد.