آئین بزرگداشت حماسه ۹ دی در اهواز برگزار شد+ فیلم
آئین بزرگداشت حماسه ۹ دی در اهواز برگزار شد+ فیلم

آیین بزرگداشت سالروز حماسه ۹ دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت با حضور پرشور مردم اهواز برگزار شد.

به گزارش عصر خوزستان به نقل از ایرنا، مردم مومن و انقلابی اهواز جمعه شب با تجمع در حسینیه عاشقان ثارالله اهواز بار دیگر حمایت خود از آرمان‌های انقلاب و بیزاری از استکبار جهانی را اعلام کردند.

شرکت‌کنندگان با سر دادن شعارهای انقلابی و ضد استکباری با آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام راحل تجدید میثاق کرده و با رهبر معظم انقلاب در دفاع از کیان نظام و کشور پیمان دوباره بستند.

مراسم بزرگداشت ۹ دی امسال در آستانه سیزدهم دی ماه چهارمین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در حالی برگزار شد که مردم همیشه در صحنه اهواز همگام با سایر هموطنان اعلام کردند؛ هیچ‌گاه اجازه نخواهند داد در روند پیشرفت و تعالی انقلاب اسلامی ایران، تحقق بیانیه گام دوم انقلاب و ساخت تمدن نوین اسلامی وقفه‌ای ایجاد شود.

علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان، آیت الله سیدعلی شفیعی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، عبدالله افرازه شهاوند معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان در این مراسم حضور داشتند.

حضور نوجوانان و جوانان در کنار دیگر اقشار مردمی در این مراسم بسیار پررنگ بود. حاضرین در این مراسم با در دست داشتن پرچم های ایران اسلامی در ابتدای برنامه شعار “لبیک یا مهدی” و “لبیک یا خامنه ای” سر دادند.

در این مراسم بانوان خوزستانی در صفوف به هم پیوسته و در کنار دیگر حاضرین، علیه استکبار جهانی شعار سر دادند.

بر اساس این گزارش، قرائت قرآن، و مدیحه سرایی از دیگر برنامه های این آئین مردمی بود و در پایان، قطعنامه ای توسط شورای اسلامی تبلیغات اسلامی خوزستان قرائت شد.