صلاحیت ۲۸ داوطلب دیگر در حوزه اهواز، باوی، کارون و حمیدیه تایید شد
صلاحیت ۲۸ داوطلب دیگر در حوزه اهواز، باوی، کارون و حمیدیه تایید شد

فرماندار اهواز گفت: صلاحیت ۲۸ داوطلب انتخابات مجلس شورای اسلامی جدید دیگر در حوزه شهرستان‌های اهواز، حمیدیه، کارون، باوی تایید شد.

به گزارش عصر خوزستان به نقل از ایرنا ، سید احمد موالی‌زاده روز سه‌شنبه در گفت و گویی رسانه‌ای با بیان اینکه تایید افراد بیشتر در بالا بردن شور و نشاط و مشارکت انتخاباتی اثر گذار است بیان کرد: پیش از این ۲۰۲ داوطلب انتخابات مجلس شورای اسلامی تایید شده بود که پس از تایید ۲۸ نفر دیگر در مجموع ۲۳۰ داوطلب در این حوزه به رقابت می‌پردازند.

رییس هیات اجرایی مرکز حوزه انتخابیه شهرستان‌های اهواز، کارون، باوی، حمیدیه به شعب اخذ رای در اهواز اشاره کرد و افزود: ۶۱۱ شعبه اخذ رای در شهرستان اهواز تعیین شده که نسبت به دور قبل ۱۳۴ شعبه به شعب افزایش داده شد.

موالی‌زاده با بیان اینکه ۶۱۱ شعبه اخذ رای در این حوزه انتخابیه تعیین شده است گفت: ۵۳۹ شعبه ثابت و ۷۲ شعبه سیار در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات اندیشیده شده است، اظهار کرد: بر اساس زمانبندی و برنامه‌ریزی انجام شده فرآیند آماده‌‍سازی انتخابات به خوبی در حال اجرا هستند و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۱۱ اسفند ماه همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.