استاندار خوزستان بر لزوم ارتباط بیشتر مسئولان با مردم تاکید کرد
استاندار خوزستان بر لزوم ارتباط بیشتر مسئولان با مردم تاکید کرد

استاندار خوزستان گفت: در ایام دهه مبارک فجر هستیم مسئولان باید در این ایام ارتباط بیشتری با مردم داشته باشند و در جهت امیدآفرینی اقدام نمایند.

به گزارش عصر خوزستان به نقل از روابط عمومی استانداری خوزستان نشست شورای اداری استان روز پنجشنبه با حضور علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان، سید محمد تقی شاهچراغی رییس ستاد انتخابات کشور و مسئولان استانی در سالن همایش‌های شهید هاشمی استانداری برگزار شد.

استاندار خوزستان در این نشست با تبریک ایام الله دهه فجر و تبریک پیروزی انقلاب اسلامی گفت: در ایام دهه مبارک فجر هستیم مسئولان باید در این ایام ارتباط بیشتری با مردم داشته باشند و در جهت امیدآفرینی اقدام نمایند.

وی افزود: کنگره ملی شهدا مهمترین رویداد استان ما و مورد توجه مقام معظم رهبری نیز است، شهدا حق بزرگی بر گردن ما دارند و موظف هستیم به بهترین شکل این رویداد را برگزار نموده و راه و منش شهدای گرانقدر را به نسل های جدید منتقل کنیم.

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات اظهار داشت: وظیفه سنگینی در برگزاری انتخابات داریم و فراهم کردن زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات بر عهده ما مسئولان است.

حسینی محراب ادامه داد: خوشبختانه صدا و سیما ۲۰۰ کانال تلویزیونی در کشور که ۱۴ کانال آن در خوزستان است را برای تبلیغات داوطلبان راه‌اندازی کرده که موجب صرفه‌جویی در هزینه های تبلیغاتی داوطلبان، سهولت معرفی آنها و برنامه هایشان و دسترسی شهروندان به اطلاعات مورد نیازشان شده است.

استاندار خوزستان گفت: طرح راهیان پیشرفت میتوانند توطئه‌های که دشمنان برای نسل جدید دارند خنثی نماید و بسیار مهم است.‌

تکریم ارباب رجوع، پاسخگویی به مشکلات مردم در قالب میز خدمت و مرکز ارتباطات مردم و دولت، توجه ویژه فرمانداران به مشکلات اجتماعی مانند معتادان متجاهر، خودکشی و …، ارتباط و هماهنگی مستمر مدیران با وزیران، استفاده از اعتبارات عوارض آلایندگی و ارزش افزوده در پروژه های اصلی بویژه در راستای تغییر چهره شهرها و داشتن ایده و راهکار برای حل مشکلات از دیگر نکاتی بود که در این نشست مورد تاکید استاندار خوزستان قرار گرفت.