تایید صلاحیت ۶ نفر از چهره های شاخص انتخابات اهواز از سوی هیات اجرایی
تایید صلاحیت ۶ نفر از چهره های شاخص انتخابات اهواز از سوی هیات اجرایی

طبق اخبار موثق رسیده از هیات اجرایی انتخابات اهواز به پایگاه خبری عصرخوزستان، تاکنون ۶ نفر از کاندیدای شاخص ماراتن اسفندماه انتخابات اهواز، از سوی هیات اجرایی انتخابات این شهرستان تایید صلاحیت شدند. سید کریم حسینی، مسعود اسدی، عبدالحسن مقتدایی، محمد امیر، سیدشکرخدا موسوی و جویجری از چهره های مطرحی هستند که تاکنون تایید صلاحیت […]

طبق اخبار موثق رسیده از هیات اجرایی انتخابات اهواز به پایگاه خبری عصرخوزستان، تاکنون ۶ نفر از کاندیدای شاخص ماراتن اسفندماه انتخابات اهواز، از سوی هیات اجرایی انتخابات این شهرستان تایید صلاحیت شدند. سید کریم حسینی، مسعود اسدی، عبدالحسن مقتدایی، محمد امیر، سیدشکرخدا موسوی و جویجری از چهره های مطرحی هستند که تاکنون تایید صلاحیت شدند.

مسعود اسدی و مقتدایی دو کاندیدایی بودند که تایید صلاحیت آنها در هالــه ای از ابهام قرار داشت و امروز توسط هیئت اجرایی حوزه انتخابیه اهواز، حمیدیه، کارون و بــاوی تــایید شدند.

با این تایید صلاحیت پیش بینی می شود دایــره حضور افکار، دیدگاه ها و سلایق در این انتخابات گسترش بیشتری یافته است از این رو میزان مشارکت که پیش از تایید صلاحیت ها کم رنگ می نمود، پر رنگ تر شده و باید منتظر ماند و دید دیگر چه کسانی برای حضور در انتخابات از سوی هیئت های اجرایی تایید صلاحیت می شوند.

به گزارش پایگاه خبری عصر خوزستان، هیئت های اجرایی مراکز حوزه های انتخابیه موظفند حداکثر ظرف ده روز پس از پایان مهلت ثبت نام با توجه به نتایج بدست آمده از بررسی های لازم در محل و با استفاده از نتایج اعلام شده توسط وزارت کشور صلاحیت داوطلبان در رابطه با صلاحیت های مذکور در این قانون را مورد رسیدگی قرار داده و نتیجه را به هیئت های نظارت اعلام کنند.