آیا به صِرف دستور رییس قضا و رییس جمهور مشکلات خوزستان حل می شود؟
آیا به صِرف دستور رییس قضا و رییس جمهور مشکلات خوزستان حل می شود؟

عصرخوزستان: چند روز پیش با رسانه ای شدن وضعیت بغرنج کوت عبدالله در استان خوزستان رییس قوه قضاییه به موضوع فاضلاب این شهر ورود کرد و بر رسیدگی به وضعیت محیط زیستی این منطقه تاکید کرد.  به گزارش عصرخوزستان، امروز نیز پس از بارندگی چند ساعته در شهرهای مختلف استان خوزستان و آبگرفتگی معابر و […]

عصرخوزستان: چند روز پیش با رسانه ای شدن وضعیت بغرنج کوت عبدالله در استان خوزستان رییس قوه قضاییه به موضوع فاضلاب این شهر ورود کرد و بر رسیدگی به وضعیت محیط زیستی این منطقه تاکید کرد. 

به گزارش عصرخوزستان، امروز نیز پس از بارندگی چند ساعته در شهرهای مختلف استان خوزستان و آبگرفتگی معابر و منازل، رییس جمهور دستورات لازم برای رسیدگی هر چه زودتر به وضعیت این استان صادر کرد.

در طول این سال ها از سوی مقامات مختلف تاکیدات ویژه ای برای بررسی و رسیدگی وضعیت خوزستان صادر شده و این برای اولین بار نیست که رییس دستگاه قضا و مجریه به مشکلات این استان ورود می کنند اما چرا طی این سال ها نه تنها مصائب استان برطرف نشده بلکه هر سال گرفتاری ها بیشتر شده است؟

به صِرف یک دستور و بدون آنکه نظارتی به دنبال آن باشد، در بر همان پاشنه خواهد چرخید. تا وقتی نمایندگان استان به جای اصل همچنان به فرع و امورات دیگر مشغول باشند و وظیفه نظارتی خود را به فراموشی سپارند و تا وقتی مدیرانی ضعیف و بی برنامه در ادارات و سازمان ها حکمرانی کنند، با یک دستور ولو دستور رییس قضا، انتظار تغییر و بهبود اوضاع، دور از دسترس است.