مسافران پرواز تهران به اهواز حاضر به ترک هواپیما نشدند / مسافرانی که کف هواپیما خوابیدند!
مسافران پرواز تهران به اهواز حاضر به ترک هواپیما نشدند / مسافرانی که کف هواپیما خوابیدند!

عصرخوزستان:  مسافران پرواز ۹۸۸ هواپیمایی ایران ایرتور از تهران به مقصد اهواز از ساعت ۱۹ روز چهارشنبه ۲۷ آذرماه تاکنون در ترمینال فرودگاه مهرآباد تهران همچنان بلاتکلیف و سرگردانند.   به گزارش عصرخوزستان، تعداد زیادی از مسافران این پرواز از ساعت ۱۹ چهارشنبه در فرودگاه حاضر شده و ناگهان و بدون اطلاع قبلی پرواز به […]

عصرخوزستان:  مسافران پرواز ۹۸۸ هواپیمایی ایران ایرتور از تهران به مقصد اهواز از ساعت ۱۹ روز چهارشنبه ۲۷ آذرماه تاکنون در ترمینال فرودگاه مهرآباد تهران همچنان بلاتکلیف و سرگردانند.

 

به گزارش عصرخوزستان، تعداد زیادی از مسافران این پرواز از ساعت ۱۹ چهارشنبه در فرودگاه حاضر شده و ناگهان و بدون اطلاع قبلی پرواز به ساعت ۱:۳۰ دقیقه بامداد پنج شنبه موکول شد. مسئولین فرودگاه ضمن اظهار بی اطلاعی از این تاخیر، پاسخ روشنی به مسافران نداده، تا در نهایت در پی اعتراض گسترده مسافران مسئولین فرودگاه به ناچار یکی از هواپیماهای شرکت ماهان را برای پرواز آماده نمودند.

در همین زمینه یکی از مسافران خوزستانی این هواپیما در گفتگو با عصرخوزستان، گفت: راس ساعت ۲ و نیم بامداد خلبان پرواز با شک و تردید اعلام نمود که به دلیل شدت  مه و کاهش دید اجازه پرواز ندارد.

 

وی افزود: عدم صداقت و شفافیت مسئولین فرودگاه مهرآباد در پاسخگویی به مردم باعث گسترش دامنه اعتراضات شده و برغم فشار مامورین حراست و حفاظت فرودگاه  از ترک هواپیما امتناع کردند که این مسئله تا ساعت ۸ صبح ادامه یافت.

 

لازم به ذکر است که خدمه پرواز همگی هواپیما را ترک کرده و در این فاصله ۶ ساعته مسافران که در میان آنان کودکان، زنان، افراد سالمند و بیمار نیز به چشم می خورد به امور شخصی خود همچون عبادت و صرف غذا در هواپیما پرداختند.

گفتنی است شهروندان اهوازی این پرواز پس از ۱۵ ساعت بلاتکلیفی فرساینده همچنان در فرودگاه مهرآباد به سر میبرند.