عصرخوزستان: علی عزتی نماینده سابق مردم شهرستان‌های دهلران، آبدانان و دره شهر در مجلس شورای اسلامی شایعه استاندار شدنش را تکذیب کرد.   وی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طی سه روز گذشته در فضای مجازی شایعه شده است که قرار است من به عنوان استاندار جدید خوزستان توسط دولت […]

عصرخوزستان: علی عزتی نماینده سابق مردم شهرستان‌های دهلران، آبدانان و دره شهر در مجلس شورای اسلامی شایعه استاندار شدنش را تکذیب کرد.

 

وی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طی سه روز گذشته در فضای مجازی شایعه شده است که قرار است من به عنوان استاندار جدید خوزستان توسط دولت منصوب شوم و این در حالی است که چنین چیزی صحت ندارد و به هیچ عنوان قرار نیست در سمت استانداری خوزستان مشغول به خدمت شوم.

 

عزتی افزود: خوزستان استان مهم و استراتژیکی است که دارای مردم بسیار بزرگ و فرهیخته ای است و هر کس که استاندار خوزستان شود باید با درک بزرگی این مردم قبول مسئولیت کند تا بتواند حق مطلب را در مورد آنها ادا نماید.

 

وی گفت: من اکنون  یک کارمند بازنشسته دولت هستم هر چند اگر این اتفاق می افتاد یکی از افتخارات بزرگ برایم محسوب می شود ولی به دلیل بازنشستگی امکان حضور مجدد در جمع کارمندان دولت و سیستم اداری دولتی را ندارم.

 

وی که سابقه چند فرمانداری و بخشداری در استان خوزستان را دارد افزود: معلوم نیست با چه هدفی این شایعه را درست کرده اند ولی باید اعلام کنم که با هر هدفی که این شایعه  درست شده است کذب  و عاری از حقیقت  است.

 

نماینده سابق مردم دهلران، آبدانان و دره شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: خوزستان در حال حاضر استاندار دارد و اگر بنا باشد تغییر کند قبل از رفتن او جایگزینش توسط دولت انتخاب می شود و خوشبختانه استان خوزستان دارای نخبگان فراوانی است که می توانند به راحتی سکاندار استانداری خوزستان شوند.

 

به دنبال انتشار خبری در فضای مجازی مبنی بر احتمال انتصاب غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در پست ریاست جمعیت هلال احمر کشور گمانه زنی‌های متعددی برای بحث جانشینی وی در استانداری خوزستان آغاز شده است.

 

هر چند شریعتی در گفت وگو با خبرگزاری میزان خبر انتصابش بر ریاست هلال احمر را رد نکرد اما هنوز دولت تصمیمی در این باره نگرفته است و شریعتی همچنان در کسوت استاندار خوزستان مشغول فعالیت است.