انعقاد تفاهم نامه همکاری شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان با اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان
انعقاد تفاهم نامه همکاری شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان با اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان ؛ اخلاق محمدیان گفت: در راستای ارائه خدمات کسب ‌‍وکار به واحدهای صنعتی استان بر اساس نیازها و اولویت‌ها و استفاده از خدمات آموزشی و تجهیزات اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان، با حضور دکتر شریعتی استاندار خوزستان تفاهم نامه همکاری با این اداره کل […]

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان ؛ اخلاق محمدیان گفت: در راستای ارائه خدمات کسب ‌‍وکار به واحدهای صنعتی استان بر اساس نیازها و اولویت‌ها و استفاده از خدمات آموزشی و تجهیزات اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان، با حضور دکتر شریعتی استاندار خوزستان تفاهم نامه همکاری با این اداره کل منعقد گردید.
وی افزود: این تفاهم نامه در زمینه‌ برگزاری مشترک سمینارها، همایش‌های ‌علمی و رویدادهای استارتاپ، دوره‌های‌ آموزشی ‌کوتاه‌مدت، کاربردی و کارگاه‌های آموزشی و صدور گواهی‌نامه‌های معتبر برای فراگیرانی که از سوی شرکت شهرک‌های صنعتی به مراکز تحت مدیریت اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان معرفی می شوند می باشد.
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان ادامه داد: همکاری در برگزاری دوره‌های آموزشی کوتاه مدت و تخصصی موردنیاز بخش صنعت ، همکاری مشترک در برگزاری دوره‌های آموزشی مجازی و استفاده از سامانه آموزش الکترونیکی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان خوزستان ، حمایت و مشارکت در پیاده‌سازی برنامه‌های عمل خوشه‌های کسب و کار استان ، همکاری همه‌جانبه در پروژه‌های پژوهشی مشترک با همکاری صنعتگران و …. از دیگر مفاد این تفاهم نامه می باشد.
گفتنی است؛ این تفاهمنامه در چارچوب قوانین و مقررات بین شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان و اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان منعقد شد.