برخی لابی ها باعث شد شورای ائتلاف اهواز از راه صحیح خود جدا شود / شورای ائتلاف به وعده های خود به کاندیداها عمل نکرد / برخی در شورای ائتلاف به دنبال ۳ کاندیدای مد نظر خود بودند / می توانستیم نظر سنجی را با مکانیسم بهتری انجام دهیم / شواهد نشان می داد که تصمیم به حذف من و سید کریم حسینی گرفته شده است / یک لیست مجزا منتشر خواهیم کرد
برخی لابی ها باعث شد شورای ائتلاف اهواز از راه صحیح خود جدا شود / شورای ائتلاف به وعده های خود به کاندیداها عمل نکرد / برخی در شورای ائتلاف به دنبال ۳ کاندیدای مد نظر خود بودند / می توانستیم نظر سنجی را با مکانیسم بهتری انجام دهیم / شواهد نشان می داد که تصمیم به حذف من و سید کریم حسینی گرفته شده است / یک لیست مجزا منتشر خواهیم کرد

عصرخوزستان: جبار سعیداوی کاندیدای اصولگرای اهواز که به تازگی از شورای ائتلاف کناره گیری کرده است، اظهار داشت: تجمیع گروه ها و همه نیروهای انقلابی در قالب شورای ائتلاف اصولگرایان بسیار خوب بود و من هم تصمیم گرفتم بعنوان یک کاندیدا همه موازین این شورا را بپذیرم و میثاق نامه ای هم امضاء شد که […]

عصرخوزستان: جبار سعیداوی کاندیدای اصولگرای اهواز که به تازگی از شورای ائتلاف کناره گیری کرده است، اظهار داشت: تجمیع گروه ها و همه نیروهای انقلابی در قالب شورای ائتلاف اصولگرایان بسیار خوب بود و من هم تصمیم گرفتم بعنوان یک کاندیدا همه موازین این شورا را بپذیرم و میثاق نامه ای هم امضاء شد که همه دوستان بصورت شفاف و روشمند تا آخر انتخابات با هم همکاری داشته باشند.

 

سعیداوی افزود: متاسفانه پس از مدتی متوجه شدیم که با وجود حضور نیروهای مومن و انقلابی در شورای ائتلاف برخی دوستان شفافیت و صداقت لازم را در ادامه همکاری ندارند و برخی لابی ها باعث شد شورای ائتلاف از راه صحیح خود جدا شود.

 

وی تصریح کرد: یکی از اشکالاتی که به برخی دوستان در شورای ائتلاف وارد است، زمانی که شورای نگهبان صلاحیت برخی از کاندیداهای منتسب به شورای ائتلاف را تایید نکرد دوستانی در شورای ائتلاف اصرار داشتند که افراد رد صلاحیت شده باید اسم شان در فرآیند انتخاب ۳ کاندیدای نهایی باشد.

 

این کاندیدای مجلس اهواز تاکید کرد: طبق صحبت ها و جلساتی که برگزار شده بود نظر بر انتخاب ۳ چهره جدید برای کاندیداهای شورای ائتلاف شد اما متاسفانه روندی که هم اکنون در حال انجام است خلاف گفته های گذشته است.

 

سعیداوی ادامه داد: وضعیت موجود در استان ثمره دوستانی است که در گذشته مسئولیت داشتند و امروز هم برخی در شورای ائتلاف در صدد این هستند که همان افراد بیایند در لیست نهایی و کاندیدا شوند. نمی شود که دوباره همان راه گذشته را تکرار کرد . وضعیت همین می شود که امروز شاهد آن هستیم.

 

وی گفت: مردم به دنبال گزینه مناسب برای نمایندگی خود هستند و به همین امید پای صندوق رای حاضر می شوند ما نباید مردم را با انتخاب اشتباه خود ناامید کنیم.

 

سعیداوی بیان کرد: ایرادات به نحوه عملکرد شورای ائتلاف زیاد است و یکی از این ایرادات، نظرسنجی انجام شده برای کاندیداهای نهایی شورای ائتلاف است، موسسه ای که نظرسنجی انجام داده می گوید این نظرسنجی فاقد اعتبار علمی است. چگونه با جمعیت آماری شهرستان اهواز که حدود ۱ میلیون و هشتصد هزار نفر است فقط بین ۸۰۰ نفر نظرسنجی صورت گرفته است؟

 

کاندیدای مجلس اهواز افزود: متاسفانه با فرآیندی که شورای ائتلاف در پیش گرفت شواهد نشان می داد که تصمیم به حذف من و سید کریم حسینی گرفته شده است البته صحبت ها و قول هایی داده شد اما من با توجه به ادامه این روند نادرست شورای ائتلاف، تصمیم گرفتم از شورای ائتلاف کناره گیری کنم.

 

وی گفت: هدف من از بیان این موضوعات تخریب نیست بلکه به دنبال تنویر افکار عمومی هستم زیرا برداشت من از شرایط موجود در شورای ائتلاف خوب نیست و بعید می دانم این شورا به نتیجه نهایی و انتخاب ۳ کاندیدا برسد زیرا چنددستگی و اختلاف بین اعضا بسیار زیاد است.

 

سعیداوی تصریح کرد: طی صحبت های انجام شده با همکاری نیروهای انقلابی یک لیست جدا منتشر خواهیم کرد.