در هشتمین روز از دهه مبارک فجر؛ دو واحد تولیدی در ناحیه صنعتی شهدای آبادان؛ توسط ” غلامرضا پناه ” معاون توسعه مدیریت و منابع  وزارت تعاون؛ کار و رفاه اجتماعی با ظرفیت ایجاد ۸۰ فرصت شغلی و سرمایه گذاری ۱۰۵ میلیارد ریال به بهره برداری رسید. مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان در حاشیه آیین […]

در هشتمین روز از دهه مبارک فجر؛ دو واحد تولیدی در ناحیه صنعتی شهدای آبادان؛ توسط ” غلامرضا پناه ” معاون توسعه مدیریت و منابع  وزارت تعاون؛ کار و رفاه اجتماعی با ظرفیت ایجاد ۸۰ فرصت شغلی و سرمایه گذاری ۱۰۵ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان در حاشیه آیین افتتاح واحدهای مذکور؛ با تشریح مشخصات واحدهای به بهره برداری رسیده اظهار کرد: تعاونی ۱۷۷ پروتئینی آبادان با سرمایه گذاری ۷۵ میلیارد ریال و اشتغال زایی برای ۶۵ نفر در زمینه بسته بندی ماهی و میگو فعالیت خواهد نمود.
اخلاق محمدیان ادامه داد: شرکت پیروز اروند اطلس؛ تولید کننده قند و بسته بندی خشکبار، حبوبات و برنج نیز از جمله واحدهای راکد و تملک شده توسط بانک بود که پس از ۱۰ سال مجددا به چرخه تولید بازگشت و برای ۱۵ نفر ایجاد اشتغال نمود.
وی در رابطه با عملکرد سال جاری شرکت شهرکهای صنعتی جهت راه اندازی مجدد واحدهای صنعتی راکد بیان کرد: امسال ۳۳ واحد تولیدی راکد با ایجاد اشتغال برای ۴۳۵ نفر مجددا به چرخه تولید بازگشتند.
محمدیان تصریح کرد: در سطح شهرکها و نواحی صنعتی استان ۴۵ واحد تولیدی توسط بانک ها تملک شده اند که تاکنون ۲۳ واحد از تملک خارج و به متقاضیان جدید واگذار شده است.