افراد شاخصی که شاخص نیستند !
افراد شاخصی که شاخص نیستند !

عصرخوزستان: یکی می گفت: چهار سال پیش با لیست امید فریب مان دادند و افرادی از اهواز راهی بهارستان شدند که حتی توان یک نطق نداشتند و صرفا به انتصابات روی آوردند. می گفت: جریان اصلاح طلبی در خوزستان اکنون باید جوابگوی عملکرد چهار ساله همایون یوسفی، الباجی و ساری باشد. اما این جریان کجای […]

عصرخوزستان: یکی می گفت: چهار سال پیش با لیست امید فریب مان دادند و افرادی از اهواز راهی بهارستان شدند که حتی توان یک نطق نداشتند و صرفا به انتصابات روی آوردند. می گفت: جریان اصلاح طلبی در خوزستان اکنون باید جوابگوی عملکرد چهار ساله همایون یوسفی، الباجی و ساری باشد. اما این جریان کجای کارند؟ نهایت کارشان این بود که بیانیه بدهند و بگویند ما در این دوره لیست نمی دهیم اما شرکت می کنیم. مگر زمانی که جریان اصلاح طلبی لیست دادند چه اتفاقی افتاد؟ عده ای وارد مجلس شدند که حتی به جریان خود پایبند نبودند.

 

به گزارش عصرخوزستان، این موارد و گفته ها، حرف بسیاری از مردمی است که در انتخابات گذشته به لیست امید رای دادند. متاسفانه اصلاح طلبان خوزستان نتوانستند سربلند از آزمون لیست امید بیرون بیایند و اکنون در آستانه انتخابات مجلس نیز حتی اگر اصلاح طلبان تایید می شدند مردم دیگر اعتمادی به لیست شان نداشتند. بخشی از رهاشدگی اصلاح طلبان و پاسخ ندادن به عملکرد چهارساله لیست امید، چسبندگی احزاب اصلاح طلب به قدرت و انتفاع از قدرت و ثروت بود.

 

حکایت لیست اصولگرایان خوزستان حکایت فرجام لیست امید است. در کنار چندگانه گی، ناهمخوانی، تشتت و گاهی نیز قومیت گرایی در بستن این لیست ها، هر کدام از کاندیداهای این جریان از هم اکنون ساز خود را می زنند و مشخص است که اصولگرایان خوزستان نیز همچون اصلاح طلبان پس از چهار سال از زیر بار پاسخگویی به لیست شانه خالی خواهند کرد.

 

افرادی تحت عنوان افراد شاخص وارد این لیست شدند که عملکرد گذشته و چند روزه آنان نشان می دهد که نه تنها در معیاری شاخص نیستند بلکه در بعضی جهات، صلاحیت کاندیداتوری نیز ندارند. تبلیغات بی حد و حصر این عده، اعتراض خیلی ها از جمله نماینده ولی فقیه را برانگیخته است که این ها با چه پشتوانه ای اینگونه در تبلیغات ریخت و پاش می کنند.

 

برخی نیز در قومیت گرایی گوی سبقت را از هم ربوده اند. در ردصلاحیت چهره های شاخص انتخابات، عده ای به عنوان چهره ی شاخص معرفی و وارد لیست ها شده اند که نه عملکرد درخشانی در گذشته دارند و نه رفتار امروزشان درست و صحیح است. به گذشته پارلمانی و شورایی این افراد توجه شود همه چیز مشخص خواهد شد.