جلسه شورای معاونین سازمان پایانه های شهرداری اهواز برگزار شد
 
  جلسه شورای معاونین سازمان پایانه های شهرداری اهواز برگزار شد

جلسه شورای معاونین سازمان پایانه های شهرداری اهواز به ریاست مدیرعامل سازمان و به  منظور بررسی و رفع مسائل و مشکلات حوزه های مختلف  برگزار شد. به گزارش اداره امور ارتباطات سازمان پایانه های شهرداری اهواز، جلسه شورای معاونین با بررسی مشکلات هر یک از حوزه های مالی و اداری، فنی و عمرانی، اجرایی برگزار  و با […]

جلسه شورای معاونین سازمان پایانه های شهرداری اهواز به ریاست مدیرعامل سازمان و به  منظور بررسی و رفع مسائل و مشکلات حوزه های مختلف  برگزار شد.

به گزارش اداره امور ارتباطات سازمان پایانه های شهرداری اهواز، جلسه شورای معاونین با بررسی مشکلات هر یک از حوزه های مالی و اداری، فنی و عمرانی، اجرایی برگزار  و با هدف ارائه راهکار جهت بررسی و حل مشکلات تشکیل شد.

در این جلسه حسین کیانی قلعه سردی بر پیگیری و تلاش در جهت اجرا و تکمیل تمامی پروژه ها و نظم بخشیدن به محیط پایانه ها و رسیدگی به مشکلات و وضعیت واحدهای  مختلف تاکید کرد و گفت: با توجه به آغاز سال جدید تمام واحدها می بایست به صورت هفتگی از اقدامات انجام شده گزارش بدهند.

مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری افزود: شهردار اهواز حساسیت زیادی برروی خدمات در حوزه های شهر دارد از اینرو درون پایانه ها بایستی بهترین محیط را برای مسافران فراهم آورد به شکلی که شایسته یک کلانشهر باشد.

کیانی قلعه سردی با ابراز خشنودی از وضعیت نظافت و بهبود فضای سبز درون پایانه ها اظهار کرد: علیرغم تغییرات محسوس در بحث نگهداشت محیط پایانه ها، هنوز از وضعیت مطلوب فاصله داریم و سرانه فضای سبز در ترمینال ها بایستی وسعت پیدا کند و نیز با گلکاری این محیط ها دلپذیر شوند.

وی با ابراز نگرانی از کاهش درامدهای سازمان به دلیل تعطیلی پارکینگ های سطح شهر گفت: در شرایط فعلی تامین درامدهای سازمان امری بسیار دشوار است و خوشبختانه تاکنون مسایل مالی سازمان به نحو مطلوبی پیش رفته است اما برای ادامه روند جاری همه معاونین سازمان موظف به تلاش برای درامدزایی و دستیابی به اهداف سازمان هستند.

مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری ادامه داد: بودجه سال های 99 و 1400 سازمان مصوب شده است و در بخش هایی نیاز به اصلاح و پیگیری دارد که از سوی معاونت برنامه ریزی تا ابلاغ نهایی بایستی مواردی پیگیری شود.

گفتنی است در این جلسه حاضرین نیز بر ارائه پیشنهادات و نقطه نظرات خود پرداخته و مشکلات هر حوزه و راهکارهای آن مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت