مراسم تودیع و معارفه در شهرداری منطقه یک
 
  مراسم تودیع و معارفه در شهرداری منطقه یک

عصر خوزستان: طی مراسمی در منطقه یک شهرداری اهواز ، آقای آرشین عباسی نیا تودیع و آقای حسین صفاریان به عنوان سرپرست شهرسازی و معماری شهرداری منطقه یک منصوب شد. به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه یک اهواز ، جلسه تودیع و معارفه معاون شهرسازی و معماری این منطقه با حضور کاوه پور مدیر منطقه […]

عصر خوزستان:

طی مراسمی در منطقه یک شهرداری اهواز ، آقای آرشین عباسی نیا تودیع و آقای حسین صفاریان به عنوان سرپرست شهرسازی و معماری شهرداری منطقه یک منصوب شد.

به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه یک اهواز ، جلسه تودیع و معارفه معاون شهرسازی و معماری این منطقه با حضور کاوه پور مدیر منطقه و تنی چند از معاونین و مدیران منطقه برگزار شد.

کاوه پور در این جلسه ضمن تقدیر از زحمات و تلاشهای شایسته ی عباسی نیا در طول دوران تصدی خود در این منطقه، آقای صفاریان سرپرست جدید شهرسازی و معماری منطقه یک را معرفی و ابلاغ ایشان را در این مراسم ارائه داد.

در این جلسه یاسین کاوه پور خدمت صادقانه را یکی از مهم‌ترین اصول کاری بیان کرد و افزود: آنچه حائز اهمیت است تکریم ارباب رجوع و صحت عملکرد در ارائه خدمات مطلوب می باشد و برای مراجعان منطقه باید تکریم واقعی وجود داشته باشد و خدماتی که به آنها ارائه می شود به بهترین شکل باشد.

مدیر منطقه در ادامه بیان داشت: شهرسازی نقش مهمی در کسب درآمد و تحقق برنامه های شهرداری دارد و امیدواریم این معاونت در کوتاه مدت و بلند مدت پیامدهای مثبت و ارزشمندی داشته باشد.

وی ادامه داد: نگاه بنده به حوزه شهرسازی یک نگاه ویژه و حرفه ای بوده و باید همکاران من در این حوزه به واسطه این شغل به خود ببالند و همچنین بدانند که با عملکرد مثبت خود می توانند تاثیر شگرفی در روند پیشروی شهرداری بسوی اهداف متعالی خود داشته باشند.

کاوه پور در پایان از خدمات مطلوب و ارزشمند آقای عباسی نیا معاون سابق شهرسازی و معماری منطقه تقدیر و تشکر کرد و برای آقای صفاریان به عنوان سرپرست جدید این معاونت آرزوی موفقیت و سربلندی کرد.