راه‌اندازی خط مستقیم مبادلات پستی خوزستان – بوشهر
راه‌اندازی خط مستقیم مبادلات پستی خوزستان – بوشهر

مدیرکل پست خوزستان از راه‌اندازی خط مستقیم مبادلات پستی خوزستان – بوشهر خبر داد. مهران حموله در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به راه‌اندازی خط مستقیم مبادلات پستی خوزستان – بوشهر اظهار کرد: با راه‌اندازی این خط مستقیم مبادلات پستی، مسیر برای مرسولات خوزستان به بوشهر و بالعکس بسیار کوتاه‌تر شده و از مدت سیر […]


مدیرکل پست خوزستان از راه‌اندازی خط مستقیم مبادلات پستی خوزستان – بوشهر خبر داد.

مهران حموله در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به راه‌اندازی خط مستقیم مبادلات پستی خوزستان – بوشهر اظهار کرد: با راه‌اندازی این خط مستقیم مبادلات پستی، مسیر برای مرسولات خوزستان به بوشهر و بالعکس بسیار کوتاه‌تر شده و از مدت سیر مرسولات کاسته می‌شود.
وی افزود: پیش از راه‌اندازی این خط مستقیم، مرسولات ابتدا به تهران ارسال و از آنجا به مراکز استان‌های خوزستان و بوشهر ارسال می‌شد که با راه‌اندازی این خط، سرعت سیر مرسولات پستی و کیفیت ارائه خدمات اجرایی افزایش می‌یابد.
مدیرکل پست خوزستان گفت: پیاده‌سازی این طرح در راستای افزایش امنیت مرسولات و سرعت سیر آن‌ها است. با راه‌اندازی این خط جدید، زمان سیر مرسولات حداقل دو روز کاهش یافته و با توجه به کاهش تخلیه و بارگیری چندین باره مرسولات، آسیب‌دیدگی لفاف مرسولات نیز بسیار کاهش می‌یابد.
حموله ادامه داد: مرسولات به مقصد استان بوشهر پس از قبول و تجزیه در پست خوزستان از طریق این خط به صورت مستقیم به مرکز بوشهر ارسال و در پست بوشهر نیز تجزیه و پس از آن به مقاصد مربوطه ارسال می‌شوند.
انتهای پیام