کمبود مرغ در خوزستان، جزئی است / قیمت سیمان متعادل شده است
کمبود مرغ در خوزستان، جزئی است / قیمت سیمان متعادل شده است

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: کمبودهای جزئی در بازار مرغ در خوزستان وجود دارد که این کمبود با توزیع مرغ منجمد در حال جبران است و به جز بحث مرغ، مشکلی در تامین سایر کالاهای اساسی در استان خوزستان وجود ندارد. امیرحسین نظری در حاشیه جلسه ستاد تنظیم بازار خوزستان که امروز […]


رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: کمبودهای جزئی در بازار مرغ در خوزستان وجود دارد که این کمبود با توزیع مرغ منجمد در حال جبران است و به جز بحث مرغ، مشکلی در تامین سایر کالاهای اساسی در استان خوزستان وجود ندارد.

امیرحسین نظری در حاشیه جلسه ستاد تنظیم بازار خوزستان که امروز (۲۰ اردیبهشت‌ماه) برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز مباحث بسیار مهمی به ویژه در بحث وضعیت کالای اساسی در خوزستان مورد بررسی قرار گرفت.
به گزارش ایسنا، وی با اشاره به توزیع شکر در خوزستان افزود: خوشبختانه با پراکنش توزیعی که در سطح بازار انجام شده است، مشکلی در بازار شکر و تامین این کالا وجود ندارد. شکر به وفور در اختیار بنکداران قرار داده شده تا نیاز خرده‌فروشان سطح استان خوزستان را تامین کنند.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: در توزیع برنج نیز خوشبختانه مشکلی نداریم و انبارهای استان خوزستان پر از برنج هستند و جای نگرانی نیست.
نظری با اشاره به بحث‌های اخیر در خصوص مساله سیمان تصریح کرد: با ساماندهی انجام‌شده در استان خوزستان و به ویژه اهواز، قیمت سیمان متعادل شده است.
وی افزود: عاملان توزیع سیمان در اهواز از ۲۰ محل به ۳۰ محل افزایش داده شده و همه این نقاط با بنر مشخص شده‌اند. در این محل‌ها، سیمان با نرخ مورد تایید عرضه می‌شود.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: چنانچه مصالح‌فروشی در عرضه سیمان تخلف داشته باشد و سیمان را با نرخ بیشتر از هر پاکت ۳۶ هزار و ۵۰۰ تومان عرضه کند، با وی برخورد خواهد شد.
نظری خاطرنشان کرد: کمبودهای جزئی در بازار مرغ در خوزستان وجود دارد که این کمبود با توزیع مرغ منجمد در حال جبران است و به جز بحث مرغ، مشکلی در تامین سایر کالاهای اساسی در استان خوزستان وجود ندارد.
انتهای پیام