عملیات خاکریزی و خاکبرداری نباتی انجام شد
 
  عملیات خاکریزی و خاکبرداری نباتی انجام شد

عصر خوزستان: در ادامه كارهاي خدماتی و به منظور آماده سازی عرصه سبز منطقه شش شهرداری اهواز برای کاشت پوشش گیاهی متنوع عملیات خاکریزی و خاکبرداری نباتی انجام شد. به گزارش اداره ارتباطات منطقه شش شهرداری اهواز ، امیر کعبی مدیر منطقه گفت : اجرای عملیات خاکبرداری و خاکریزی نباتی با هدف ساماندهی عرصه سبز […]

عصر خوزستان:

در ادامه كارهاي خدماتی و به منظور آماده سازی عرصه سبز منطقه شش شهرداری اهواز برای کاشت پوشش گیاهی متنوع عملیات خاکریزی و خاکبرداری نباتی انجام شد.

به گزارش اداره ارتباطات منطقه شش شهرداری اهواز ، امیر کعبی مدیر منطقه گفت : اجرای عملیات خاکبرداری و خاکریزی نباتی با هدف ساماندهی عرصه سبز ، توسعه فضای سبز و کاشت پوشش گیاهی متنوع توسط اکیپ فعال و زحمتکش واحد فضای سبز حوزه معاونت خدمات شهری منطقه انجام شد .
وی در ادامه افزود : عملیات اجرایی خاکبرداری و خاکریزی و تسطیح به منظور توسعه پوشش گیاهی ، زیباسازی و پاکیزگی منظر شهری و حل مسائل و مشکلات زیست محیطی انجام می شود.
امیر کعبی در پایان حجم خاکبرداری انجام شده را تا کنون 5 هزار و 800 متر و در کنار آن 15 سرویس خاکریزی نباتی عنوان کرد که در آیلند کوی گلدشت صورت گرفته است .