آغاز پروژه ایمنی و مسقف سازی پل های عابر پیاده سطح منطقه
آغاز پروژه ایمنی و مسقف سازی پل های عابر پیاده سطح منطقه

عصر خوزستان: به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه یک اهواز، یاسین کاوه پور مدیر منطقه اعلام کرد ؛ سرپوشیده کردن پل‌های هوایی عابر پیاده سطح منطقه زیر نظر معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه یک  اجرایی شد.  وی در ادامه بیان نمود ؛ عملیات مسقف کردن پل های هوایی عابر پیاده از بامداد […]

عصر خوزستان:

به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه یک اهواز، یاسین کاوه پور مدیر منطقه اعلام کرد ؛ سرپوشیده کردن پل‌های هوایی عابر پیاده سطح منطقه زیر نظر معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه یک  اجرایی شد. 

وی در ادامه بیان نمود ؛ عملیات مسقف کردن پل های هوایی عابر پیاده از بامداد ۲۴ اردیبهشت آغاز شد که امیدواریم با همت و تلاش هر چه بیشتر شاهد پیشرفت این پروژه ها خواهیم بود.

وی اذعان نمود ؛  برای مسقف کردن پل‌های هوایی، از بهترین نوع ورق پلی کربنات که ضد اشعه ماورا بنفش آفتاب می‌باشد به‌کارگیری شده است. 

گفتنی است ، عملیات مسقف کردن پل های هوایی در سطح شهرداری منطقه یک  با هدف تسهیل در رفت و آمد شهروندان و ایجاد سایه‌بان مناسب در تابستان برای عابرین و جلوگیری از لغزندگی پله‌ها و عرشه های این پل‌ها در زمستان صورت می‌گیرد.