عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – تیم فوتبال استقلال ملاثانی در هفته بیست و چهارم رقابت های لیگ یک کشور برابر حریفش به برتری رسید.  به گزارش ایرنا تیم های استقلال ملاثانی و نود ارومیه جمعه شب در ورزشگاه تختی اهواز به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در نهایت با برتری یک بر صفر […]

عصر خوزستان:

تیم فوتبال استقلال ملاثانی برابر حریفش به برتری رسید

اهواز – ایرنا – تیم فوتبال استقلال ملاثانی در هفته بیست و چهارم رقابت های لیگ یک کشور برابر حریفش به برتری رسید.

 به گزارش ایرنا تیم های استقلال ملاثانی و نود ارومیه جمعه شب در ورزشگاه تختی اهواز به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در نهایت با برتری یک بر صفر استقلال ملاثانی به پایان رسید.

این دیدار بدون حضور تماشاگر و خبرنگار در گرمای شهر اهواز برگزار شد همچنین سرمربیان ۲ تیم نسبت به وضعیت زمین معترض بودند.

تیم استقلال ملاثانی با احتساب این بازی ۳۰ امتیازی شد و در مکان سیزدهم جدول رده بندی قرار گرفت.

ابراهیم اشکش سرمربی تیم استقلال ملاثانی گفت: نود ارومیه تیم خوب و جنگنده ای بود اما بچه های ما تلاش کردند و توانستیم پیروز میدان شویم.

وی افزود: این برد را به آقای افشین حیدری تبریک می گویم که در هفته قبل و در طول فصل خیلی به ما کمک کرد و جا دارد از وی تشکر کنم.

سرمربی استقلال ملاثانی گفت: خوشحالم ۱۰ هفته به پایان مسابقات توانستیم حضور استقلال ملاثانی را در لیگ یک قطعی کنیم و ماموریتی که به گردن داشتم را عملی کنم، امیدوارم تا پایان فصل به همین شکل ادامه دهیم.

در ادامه عباس عزیزی سرمربی نود ارومیه گفت: هر ۲ تیم از لحاظ فنی حرفی برای گفتن نداشتند ولی در کل حریف بهتر از ما بود و این برد را به آنها تبریک می گویم.

وی افزود: در این دیدار یک بازیکن ما محروم و ۲ بازیکن امیدمان را به دلیل حضور در رقابت های کشوری در اختیار نداشتیم و این موضوع باعث شد که امروز بازی خوبی انجام ندهیم.

سرمربی تیم نود ارومیه با اشاره به اینکه در کلیه خطوط ضعیف عمل کردیم گفت: نتایج تیم های چوکا و قشقایی که حریفان مستقیم ما در جدول هستند به گونه ای بود که باعث تغییر در جدول نشد. امیدوارم در بازی بعد بتوانیم سه امتیار لازم را کسب و در جدول صعود کنیم.

تیم استقلال ملاثانی با نایب قهرمانی در لیگ دسته دوم فوتبال کشور برای اولین بار جواز حضور در رقابت های لیگ یک را کسب کرد.

منبع: ایرنا