خوزستان هیچ حوزه امتحانی حضوری برای دانش‌آموزان استثنایی ندارد
خوزستان هیچ حوزه امتحانی حضوری برای دانش‌آموزان استثنایی ندارد

رئیس آموزش و پرورش استثنایی خوزستان با بیان این‌که امتحانات پایان سال دانش‌آموزان استثنایی تماما غیرحضوری شده است،گفت: امسال هیچ حوزه امتحانی حضوری برای دانش آموزان مدارس استثنایی در خوزستان نداریم. علی ممبینی در گفت‌وگو با ایسنا با بیان این‌که امتحانات دانش‌آموزان مدارس استثنایی غیرحضوری شده، اظهار کرد: دانش‌آموزان استثنایی به جز دانش‌آموزانی که در […]


رئیس آموزش و پرورش استثنایی خوزستان با بیان این‌که امتحانات پایان سال دانش‌آموزان استثنایی تماما غیرحضوری شده است،گفت: امسال هیچ حوزه امتحانی حضوری برای دانش آموزان مدارس استثنایی در خوزستان نداریم.

علی ممبینی در گفت‌وگو با ایسنا با بیان این‌که امتحانات دانش‌آموزان مدارس استثنایی غیرحضوری شده، اظهار کرد: دانش‌آموزان استثنایی به جز دانش‌آموزانی که در پایه دوازدهم در مدارس عادی درس می‌خوانند، کاملا غیرحضوری امتحان می‌دهند. در واقع امتحانات دانش‌آموزان استثنایی کلا غیرحضوری است.

وی افزود: با توجه به شرایط خاص و بیماری دانش‌آموزان با نیازهای ویژه، امتحانات پایه نهم دانش‌آموزان استثنایی نیز غیرحضوری است. وزارت آموزش و پرورش امتحانات پایه نهم را تنها برای دانش‌آموزان دارای مشکلات بینایی، شنوایی، ذهنی و جسمی – حرکتی (دانش‌آموزان استثنایی) هستند، غیرحضوری اعلام کرده است.

رئیس آموزش و پرورش استثنایی خوزستان با بیان این‌که امتحانات پایان سال دانش‌آموزان استثنایی تماما غیرحضوری شده است، تصریح کرد: البته این تصمیم برای پایه دوازدهم که همراه با دانش‌آموزان عادی تحصیل می‌کنند، اعمال نمی‌شود. برخی از دانش‌آموزان استثنایی را داریم که در مدارس عادی تحصیل می‌کنند و تابع تصمیم مدارس عادی هستند.  

وی در پایان گفت: امسال هیچ حوزه امتحانی حضوری برای دانش آموزان مدارس استثنایی در خوزستان نداریم.

انتهای پیام