عصر خوزستان: دزفول-ایرنا- رئیس بیمارستان خیریه امام حسن مجتبی(ع) دزفول گفت: چهار میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال زکات فطریه و کفاره روزه داران برای درمان بیماران سرطانی دزفول جمع آوری شد. محمدرضا اسماعیل چگنی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: افزون بر ۱۵ میلیارد ریال به صورت نقدی و غیرنقدی به کمک نیکوکاران […]

عصر خوزستان:

چهار میلیارد ریال زکات فطریه برای بیماران سرطانی دزفول جمع‌آوری شد

دزفول-ایرنا- رئیس بیمارستان خیریه امام حسن مجتبی(ع) دزفول گفت: چهار میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال زکات فطریه و کفاره روزه داران برای درمان بیماران سرطانی دزفول جمع آوری شد.

محمدرضا اسماعیل چگنی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: افزون بر ۱۵ میلیارد ریال به صورت نقدی و غیرنقدی به کمک نیکوکاران در ماه مبارک رمضان به منظور اطعام بیماران نیازمند سرطانی هزینه شده است.

وی از سخاوت کریمانه شهروندان دزفول قدردانی و بیان کرد: امسال برای جمع‌آوری زکات فطریه روش‌های غیرحضوری و پرداخت آنلاین در نظر گرفته شده بود.

رئیس بیمارستان خیریه امام حسن مجتبی(ع) دزفول گفت: زکات فطریه جمع‌آوری‌شده مانند سال‌های گذشته و براساس موازین شرعی در امور معیشتی و تأمین داروی بیماران نیازمند سرطانی هزینه می‌شود.

حدود ۶ هزار و ۷۰۰ بیمار تحت پوشش بیمارستان امام حسن مجتبی(ع) دزفول هستند که اغلب آنها از شهرهای خوزستان، ایلام و لرستان به این بیمارستان مراجعه می‌کنند؛ حدود چهار هزار نفر از این بیماران از دزفول و حدود سه هزار و ۷۰۰ نفر غیربومی هستند که خدماتی چون رادیوتراپی، تزریق شیمی درمانی و پرتودرمانی به آنها ارایه می‌شود.

منبع: ایرنا