جدال بی امان آتش نشانان با شعله های آتش
 
  جدال بی امان آتش نشانان با شعله های آتش

عصر خوزستان: رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از انجام 12عملیات مهار آتش و امدادی در 24 ساعت گذشته توسط آتش نشانان اهوازی خبر داد.به گزارش اداره ارتباطات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز، ابراهیم قنبری بیان کرد: بیست و ششم اردیبهشت ماه سال جاری ساعت پنج و 19 دقیقه […]

عصر خوزستان:

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از انجام 12عملیات مهار آتش و امدادی در 24 ساعت گذشته توسط آتش نشانان اهوازی خبر داد.
به گزارش اداره ارتباطات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز، ابراهیم قنبری بیان کرد: بیست و ششم اردیبهشت ماه سال جاری ساعت پنج و 19 دقیقه بامداد با تماس تلفنی شهروندی با سامانه 125 سازمان آتش سوزی منزل مسکونی در منطقه کوی ملت خیابان دانیال اطلاع رسانی شد.
وی افزود: آتش نشانان سریعا در محل حادثه حاضر شدند و با ایمن سازی و استفاده از لوله های آبرسان حریق را مهار کردند.ضمن اینکه خودرو پژو 405 ساعت 9 و 12 دقیقه در مسیر آزاد راه خلیج فارس که به علت نشت روغن خودرو دچار حریق شده بود با حضوربه موقع آتش نشانان اطفا و از پیشروی حریق جلوگیری شد.
قنبری با بیان اطفا حریق ساختمان متروکه ساعت 12 در منطقه پردیس بلوار گلفام که به علت اتصال برق رخ داده بود با تلاش آتش نشانان اظهارکرد: آتش نشانان حریق خودرو پژو 206 ساعت 15 و 42 دقیقه در مسیر 24 متری نبش رستگاری به علت اتصال برق خودرو و حریق خودرو مگان ساعت 17 و 28 دقیقه در مسیر بلوار آیت اله بهبهانی به علت نشت بنزین را با چیدمان علایم هشداردهنده ترافیکی در مسیر و لوله های آبرسان اطفا کردند.
وی توضیح داد: آتش سوزی جعبه فیوز منزل مسکونی ساعت 18 و 58 دقیقه در منطقه شیلنگ آباد به علت اتصال برق ، حریق نیزار ساعت 19 و 52 دقیقه در ابتدای جاده دغاغله و حریق 2 دستگاه ترانس برق ساعت 20 و27 دقیقه در منطقه کیانپارس خیابان 13 شرقی و ساعت 22 و 57 دقیقه در منطقه زویه توسط آتش نشانان مهارشد.
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به مهار حریق خودرو نیسان ساعت 21 و پنج دقیقه در منطقه پردیس خیابان گلفام توسط آتش نشانان تصریح کرد: آتش نشانان 6 شهروند را در عملیات افراد گرفتار در کابین آسانسور در منطقه گلستان و نجات افراد محبوس شده در منزل مسکونی به علت خرابی قفل درب در منطقه کیانشهر نجات دادند.