ادامه روند عملیات آسفالت کمربندی ملاشیه درحال انجام است.
 
  ادامه روند عملیات آسفالت کمربندی ملاشیه درحال انجام است.

عصر خوزستان: قضاوی زاده مدیر منطقه پنج شهرداری اهواز از انجام عملیات بازیافت آسفالت قدیمی و در مقاطعی زیرسازی و آسفالت کمربندی ملاشیه با توجه به تاکید و دستور شهردارمحترم کلانشهر اهواز خبر داد. به گزارش اداره ارتباطات منطقه پنج شهرداری اهواز:باتوجه به تخریب آسفالت بعلت بارش های اخیر و همچنین حفاری های گسترده سازمانهای […]

عصر خوزستان:

قضاوی زاده مدیر منطقه پنج شهرداری اهواز از انجام عملیات بازیافت آسفالت قدیمی و در مقاطعی زیرسازی و آسفالت کمربندی ملاشیه با توجه به تاکید و دستور شهردارمحترم کلانشهر اهواز خبر داد.

به گزارش اداره ارتباطات منطقه پنج شهرداری اهواز:باتوجه به تخریب آسفالت بعلت بارش های اخیر و همچنین حفاری های گسترده سازمانهای خدماتی عملیات ترمیم وروکش آسفالت کمربندی ملاشیه تاکنون پیشرفت خوبی داشته که پس از تراش و بازیافت آسفالت قدیمی و همچنین اضافه نمودن مصالح سنگی که در چهارچوب اصلاح دانه بندی میباشد مصالحی چون آهک نیز افزوده شده که این امر برای جلو گیری از نفوذ آب و رطوبت به بستر جاده انجام می شود.

وی گفت: با اشاره به لزوم انجام اقدامات لازم در راستای رسیدگی به نیازهای اولیه محله کم برخوردار ملاشیه افزود: تلاش می کنیم اقدامات لازم و بهینه در راستای رفع نیازهای مردم این منطقه صورت بگیرد و مشکلات مردم در زمینه آسفالت معابر و دغدغه های آنها در این زمینه برطرف شود. در این عملیات به جهت کاهش هزینه های زیرسازی و بالا بردن مقاومت بستر استفاده گردید.

قضاوی زاده در پایان افزود : تمام توان و تلاش خود را در این زمینه تا جلب رضایت‌مندی شهروندان به‌کار خواهیم بست و تلاش می کنیم اقدامات لازم و بهینه در راستای رفع نیازهای مردم این منطقه صورت بگیرد و مشکلات مردم در زمینه آسفالت معابر و دغدغه های آنها در این زمینه برطرف شود.