ترمیم گاردیل های مسیر ورودی اهواز از سمت شیبان توسط حوزه حمل و نقل و ترافیک منطقه۳
 
  ترمیم گاردیل های مسیر ورودی اهواز از سمت شیبان توسط حوزه حمل و نقل و ترافیک منطقه۳

عصر خوزستان: عملیات ترمیم و نصب قطعات جدید گاردریل های محافظتی جاده ای توسط عوامل حوزه حمل و نقل و ترافیک منطقه۳ در مسیر ورودی اهواز از شیبان انجام شد. به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه۳، فرزین حاتمی مدیر منطقه با اعلام این مطلب گفت : با توجه به اهمیت عبور و مرور در مسیر […]

عصر خوزستان:

عملیات ترمیم و نصب قطعات جدید گاردریل های محافظتی جاده ای توسط عوامل حوزه حمل و نقل و ترافیک منطقه۳ در مسیر ورودی اهواز از شیبان انجام شد.
به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه۳، فرزین حاتمی مدیر منطقه با اعلام این مطلب گفت : با توجه به اهمیت عبور و مرور در مسیر اصلی ورودی شهر از سمت شیبان و بالعکس، لزوم ایمن سازی مسیر جاده ای ، وجود علائم راهنما و محافظتی بیش از پیش وجود دارد.
به همین منظور عوامل اجرایی حوزه حمل و نقل و ترافیک منطقه۳ ، نسبت به تعمیر و نصب گاردریل‌های جدید که بر اثر حادثه و تصادفات دچار خرابی و شکستگی شده بود، اقدام کرد.
حاتمی افزود: پیرو جلسات هماهنگی با پلیس محترم راهوار و به منظور همکاری در جهت تامین و حفظ ایمنی خودرو ها ، حوزه حمل و نقل و ترافیک طی یک ماهه اخیر در نقاط پر خطر و حادثه خیز اقدام به نصب علائم راهنمایی و اخباری و هشدار دهنده جدید و همچنین احداث سرعتکاه های آسفالتی استاندارد و رنگ آمیزی و آشکار سازی آنها با علائم ترافیکی کرده است .